اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان : امام خمینی (ره) از الطاف حضرت حق برای جهان اسلام بود

معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان : امام خمینی (ره) از الطاف حضرت حق برای جهان اسلام بود

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی فرمانه نیروی انتظامی استان اصفهان : امام خمینی (ره ) را به جهت اینکه توانست نمونه حکومت اسلام ناب محمدی را در جهان بنیانگذاری کرده و زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم نماید باید جزو الطاف حضرت حق برای جهان اسلام دانست.

چهاردهم خرداد، بی شک یکی از روزهای حزن و اندوه مردم ایران و بلکه جهان اسلام است چرا که در این روز یکی از بهترین انسان های روی زمین بعد از تحمل سال ها رنج و مشقت فروان و پایه گذاری نمونه حکومت اسلام ناب محمدی در جهان و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) دعوت حق را لبیک گفته و روح ملکوتی اش به دیار باقی پرواز کرد و ما را در غم از دست دادن خود غمگین و اندوه بار ساخت.

امام خمینی (ره) را باید در حقیقت یکی از الطاف حضرت حق برای جهان اسلام دانست. در زمانی که غبار نگرانی و اضطراب حد اکثری بر امت های اسلامی حاکم شده بود یعنی حکام اسلامی بدون استثناء وابسته به نظام های سلطه غرب و شرق بودند مردی از سلاله پیامبر اکرم (ص) از شهر مقدس قم قد علم کرد و مقابل زورگویی جباران زمان ایستاد.

مردم ایران که دنبال یک منجی می گشتند تا آن ها را از زیر یوغ استعمارگران نجات دهد با تمام وجودشان از امام خمینی (ره) حمایت و پشتیبانی کرده و تمام خطرات را به جان خریدند. مردم ایران بنابر نص صریح قرآن کریم که می فرماید:« سرنوشت هر قومی تغییر نمی کند مگر به دست خودش» بپا خواسته و از خرداد سال ۱۳۴۲ مبارزه جدی خود با رژیم طاغوت را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرده و سر انجام این مبارزه در ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ به نتیجه رسید.

انقلاب اسلامی در زمانی رخ داد که ایران به عنوان جزیره ای امن برای آمریکا محسوب می شد و سرمایه گذاری زیادی در این کشور انجام داده بود و رژیم پهلوی هم به طور صد در صد به دولت آمریکا وابستگی داشت و این موضوع را نیز باید جزو الطاف خداوندی دانست.

احادیث و روایات و نقل قول های مختلف نشان می دهد شکی در این نیست که امام خمینی (ره ) در عصر حاضر زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) بوده و به یاری خداوند پرچم این نظام به دست پربرکت ایشان خواهد رسید.

در این جا توجه شما را به ذکر خاطره ای از آیت الله “محمد علی ناصری” استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان جلب می کنم . سال گذشته کلیپی از سخنرانی ایشان در مسجد کمر زرین اصفهان پیرامون ویژگی خاص حضرت امام (ره) پخش شد. پس از آن خدمت ایشان رسیدم و خواستم تا یک بار دیگر آن را برایم تعریف کند.

ایشان این خاطره را از زبان آیت الله “قوچانی” که از شاگردان آیت الله “قاضی” و وصی ایشان نیز بود تعریف کرد و گفت: « آن عالم بزرگوار می گفت، ما در نجف اشرف پای درس آیت الله قاضی بودیم که ناگهان دیدیم روحانی سیدی وارد شد که نسبت به آن جمع جوان تر بود اما بسیار مورد تکریم استاد ما قرار گرفت، استاد ما جلوی وی بلند شد و با آنکه استاد در حال بحث بر سر مسایل اخلاقی و اعتقادی بود که با ورود ایشان آیت اله قاضی بحث را به سمت موضوع مبارزه با ظلم تغییر داد که این کار تعجب همه را برانگیخت. وقتی که او بلند شد تا برود استاد برایش بلند شد و تا انتهای در بیرونی او را بدرقه کرد و باز این حرکت برای ما سوال برانگیز بود.

بعد از برگشتن استاد از او سوال کردیم : این شخص که بود؟ به خاطر اینکه آن موقع امام خمینی (ره) در نجف اشرف خیلی شناخته شده نبود. استاد گفت: ایشان از علمای بزرگ حوزه علمیه قم است و بر علیه ظلم قیام خواهد کرد، قیامی که تاکنون کسی نخواهد کرد. سپس پیروز می شود و حکومت اسلامی تشکیل داده، سکه ها به نام ایشان زده می شود و پرچم اسلام توسط حکومت ایشان به دست حضرت صاحب الزمان (عج) می رسد.»

با توجه به این خاطره و ده ها سند و مدرک و روایاتی که وجود دارد در می یابیم که حضرت امام خمینی (ره) عنایت حضرت حق نسبت به مردم با ایمان ، با اخلاص و آزاده ایران و بلکه بر جهان اسلام بود و امیدوارم خداوند روح بلند ایشان را در اعلی علیین قرار دهد و با سرور و سالار شهیدان و شهید این ماه یعنی حضرت امام علی (ع) محشور نماید و به ما هم این اراده و قدرت را عنایت کند که بتوانیم پیرو صدیق ایشان و جان نثار نهضت حسینی او باشیم و نظامی که به رهبری پیر جماران پایه گذاری شد را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

امروز بشریت تشنه اسلام ناب محمدی است و ایران اسلامی در دنیای پرهیاهوی امروز و در بهبوحه ای که نظام های سلطه مردم را از شنیدن کلام حق محروم می کنند به تنهایی پاسخگوی شبهات دینی است و با تبلیغ مبانی دینی مبین اسلام و دعوت مردم به سوی اهداف بلند الهی و تعالی انسانی زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آورده و همانطور که خداوند در قرآن کریم وعده داده روزی دین اسلام به دست انسان های حق پرست در تمام کره زمین منتشر خواهد شد.

علیرضا اقتصاد

سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی – فرمانده انتظامی استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x