اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

امضای تفاهم نامه همکاری توسعه نظام آموزشهای مهارتی آموزش و پرورش استان اصفهان و دانشگاه جامع علمی کاربردی

امضای تفاهم نامه همکاری توسعه نظام آموزشهای مهارتی آموزش و پرورش استان اصفهان و دانشگاه جامع علمی کاربردی


پایگاه خبری احوال نیوز ، در یازدهمین روز از خردادماه ۱۳۹۸ جلسه مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با عنوان « توسعه نظام آموزش‌های مهارتی » در محل این دانشگاه تشکیل گردید .

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، در این جلسه دکتر مهدی قیصری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در خصوص اهمیت تربیت دانش آموختگانی که پس از فراغت از تحصیل بتوانند در جامعه خدمت کنند مطالبی را عنوان نمود و افزود : دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۵ سال قبل با همین منظور تأسیس گردید.

وی افزود : ۲۵ هزار دانشجو در ۳۰ مرکز استان مشغول به تحصیل هستند و دانشگاه واحد اصفهان جزء سه دانشگاه برتر کشور به لحاظ کمی و اگر ادعا نباشد جزء برترین های کشور به لحاظ کیفی هستند .

 

سپس محمد اعتدادی ،  مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص زمینه های همکاری دانشگاه و آموزش و پرورش برای پیشبرد آموزش های مهارتی به ایراد سخن پرداخت و آموزش و پرورش را با توجه به ظرفیت های زیادی که دارد بستر خوبی برای آموزش مهارت های فنی حرفه ای در استان دانست.وی اعلام نمود ، عقد تفاهم نامه در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است و مسئول مستقیم با دستگاههایی که می توانندبا آموزش و پرورش کار کنند و در کنار آموزش و پرورش باشند ، در عقد تفاهم با هم کار می کنند.وی یاذ آوری کرد ، امروز دانش آموزان دارای معدل ۱۹ به بالا مایل به تحصیل در هنرستانهای می باشند که خود از افتخارات آموزش و پرورش می باشد، که خود مطابق با سند تحول بنیادین است.

سپس تعدادی از روسای واحدهای دانشگاهی مستقر در استان نیز در خصوص توانمندیها و امکانات واحدهای تحت مدیریت خود مطالبی را بیان نمودند.

در پایان تفاهم نامه ای بین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان  توسط روسای دو نهاد امضاء گردید.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x