اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان : در فضای مجازی جرم به حد خیلی زیادی در حال افزایش است.

سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان : در فضای مجازی جرم به حد خیلی زیادی در حال افزایش است.

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، سردار مهدی  معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در سایت دیوار باندی وجود داشت که فروشنده خودرو را به جای خلوتی می بردند و سپس خودرو وی را سرقت می کردند.حدود ۵۰ خودرو از این باند کشف شد ، که از این خودروها تعدای برای لوازم آنها برای خودرو های دیگر استفاده می کردند و تعداد دیگری از این خودروها را بااتومبیلهای تصادفی عوض می کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، در مورد حسابهای بانکی افراد اضافه کرد ، همچنین کلاهبرداری و برداشتهای غیر مجاز از حسابهای مردم رتبه ی اول کلاهبرداری در شبکه های مجازی را دارد.

معصوم بیگی فرمانده ناجای اصفهان از انهدام ۲۲باند سرقت خبر داد و گفت: برخورد با سارقان خودرو ، منزل ، داخل خودرو و قطعات آن از اولویتهای ناجا به منظور ایجاد آرامش برای مردم عزیز استان میباشد.

 

 

معصوم بیگی درمورد عملکرد دوماهه در  سال ۹۸ نیروی امتظامی گفت : عزم پلیس در برخورد با باندهای مواد مخدر جزم است بگونه ای که در دوماهه سال جاری ۹۰۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و باند بزرگی در زمینه مواد مخدر شیشه متلاشی گردید که مقدار ۱۲۸کیلوگرم شیشه از آنها کشف شده است.
وی با تجلیل از مقام پلیس شهید سرگرد جمشیدی که در مصاف با قاچاقچیان به قله رفیع شهادت نایل آمد افزود: موضوع مواد مخدر یک اَبَر آسیب در جامعه امروز ماست بگونه ای که قریب ۵۰%زندانیان فعلی را مجرمان مواد مخدر تشکیل میدهند.
رئیس پلیس اصفهان افزود : نزدیک ۴۰۰طرح پاکسازی در نقاط آلوده نظیر حاشیه مدارس ، محورهای مواصلاتی ، معابر و کانونهای جرم خیز تاکنون اجرا ویا در حال اجراست که طرح حصه بعنوان طرح محوری با برگزاری تور گردشگری ویژه دانش آموزان منطقه حصه یکی از آنهاست.

سردارمهدی  معصوم بیگی کفت،درطرح ظفر ز حرکت خودروها ی متخلف تحت اصطلاح “دور دور”جلوگیری شده که در این رابطه ۱۲۲۰خودرو متوقف شده که بخشی با تذکر برخی با اخذ تعهد و بعضی با هدایت به پارکینگ و اعمال قانون روبرو شده اند.

فرمانده ناجا استان اصفهان در مورد فضای مجازی اظهار داشت: علیرغم افزایش صد در صد ی جرم در این عرصه که عمدتا کلاهبرداری اینترنتی و برداشتهای غیر مجاز از حسابهای بانکی است .همچنین کلاهبرداری و برداشتهای غیر مجاز از حسابهای مردم رتبه ی اول کلاهبرداری در شبکه های مجازی را دارد.وی افزود پلیس فتای اصفهان یکی از قدرتمند ترین پلیس فضای کشور است ، که کشف جرم اتفاق افتاده در استانهای دیگر را کشف کرده است.

پلیس ۱۱۰ طبق گفته های قبلی فعال و در خصوص فضای مجازی که از اسفند سال گذشته راه اندازی شده که بازخورد خوب و مناسبی نیز داشته است.

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کردند که : طبق قانون داخل خودرو و فضای خودرو مکان عمومی دانسته شده است .

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x