اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سید یوسف نوجوان ۷ ساله ی اصفهانی : اسرائیل دامادی من را نخواهد دید / عکسهای سیل خروشان

سید یوسف نوجوان ۷ ساله ی اصفهانی : اسرائیل دامادی من را نخواهد دید / عکسهای سیل خروشانی مردم اصفهان در روز قدس

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه اصفهان در روز آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان برای اسرائیل وآمریکای جنایتکار روزی به یادماندنی از خود بر جای گذاشتند .

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، در این مراسم همه آمده بودند > کوچک و بزرگ ، مرد وزن و…….

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال ۱۳۹۸  صبح امروز مصادف با آخرین جمعه رمضان ۱۴۴۰ در اصفهان  و بیش از ۹۵۰ شهر و مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد که در اصفهان همه در محل میدان امام آمده بودند، که با توجه به هوای گرم و دهان روزه در آفتاب اقدام به نماز جماعت کرده و مجددا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دادند.  در این مراسم عظیم و با شکوه در

کشور بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی که ۲۵۰ نفر آنها از رسانه‌های خارجی بودند، این مراسم را پوشش خبری دادند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، شعار محوری روز جهانی قدس سال ۹۸ «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شد.

در مراسم راهپیمایی روز قدس در اصفهان که هم زمان با سراسر کشور آغاز شده ، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکادر میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز شد.

 

راهپیمایان هم‌چنین شعارهایی با مضامین « فلسطین تنها نیست»، « مرگ بر آل سعود» ، « این همه ملت آمده، به عشق رهبر آمده» و …..

 

و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها به فارسی و برخی به انگلیسی و عربی نوشته شده بود؛ «معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام» ، «بزودی در قدس نماز جماعت می خوانیم» و …. .

 

 

حضور مردم و مسوولان روزه‌دار همانند هر سال در راهپیمایی روز قدس گسترده بود .

 

 

 

همچنین در این مراسم پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین، در دست راهپیمایی کنندگان قرار داشت .

پلاکاردی که در این راهپیمایی بیشتر از همه چشم انداز و جالب توجه بود ، آن هم پلاکاردی که در دست یک نوجوان ۷ساله بود که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری نوشته شده بود اسرائیل دامادی من را نخواهد دید .

 

 

 

در پایان راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، قطعنامه پایانی این راهپیمایی قرائت شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد علی

قطعا همینطور خواهد بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x