اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر رضا اسماعیلی : شلیک محمد علی نجفی شلیک به خانواده و اخلاق و تیر خلاص سیاسی به خود

دکتر رضا اسماعیلی : شلیک محمد علی نجفی شلیک به خانواده و اخلاق و تیر خلاص سیاسی به خود

 

 

دکتر رضا اسماعیلی استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل اجتماعی، در ارتباط با قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی که زمانی سکاندار این کشور بوده است ، متن کوتاه اجتماعی و فرهنگی ، ولی پر از اندیشه و راهگشا برای مسئولین این جامعه جهت انعکاس ، برای پایگاه خبری احوال نیوز ، ارسال کرده اند . خوانندگان عزیز بعد از مطالعه این متن نظرات خود را در زیر خبر مرقوم فرمایید. پایگاه خبری احوال نیوز دست تمامی اساتید و دانشجویانی که دغدغه مشکلات اجتماعی دارند ، را می فشارد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، هفتم خردادروزی که در بهت اخلاقی و رفتاری قرار گرفتم.محمدعلی #نجفی سیاستمداری که در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی اغلب مناصب سیاسی و مدیریتی به جز نقش ریاست جمهوری را تجربه کرده بود به تجربه ای بی بدیل دست زد و به حیات خانم میترا استاد همسر دوم خویش خاتمه داد.
شلیک نجفی به میترا استاد به مثابه شلیک به قلب خانواده توسط فردی که با وجود هوش ریاضی بالا و توان مدیریتی ویژه و تجربه های موفق وزارت  در عرصه خانواده از مهارت کافی برخوردار نبوده و از نظر هوش هیجانی  و مهارت ارتباطی در مرتبه پایینی است و برای حل مشکل از بدترین شیوه استفاده می کند.
نجفی در جامعه سیاسی ایران امروز در مجموع نماد اخلاق مداری،میانه روی،دور اندیشی و تدبیر به شمار می امد.باشلیک گلوله اوبه قلب میترا استاد، نجفی #قلب اخلاق راهم نشانه رفت و خود به عنوان نماد فروریزی اخلاق در ایران متلاطم مبدل گشت.
نجفی با شلیک خود نه تنها میترا استاد را کشت  بله تیر خلاص سیاسی خود را هم زد وبا این کار سرمایه سیاسی سیاستمداران معتدل و اصلاح خواه را دچار زلزله ای غیر قابل جبران نمود.
فاجعه بار تر ان که جناحهای سیاسی رقیب از این رخدادجهت تسویه حساب های سیاسی و جناحی بهره برداری نمایند. در این صورت  واقعه قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی بازهم سرمایه و اعتماد اجتماعی و فرهنگی  را در شیب نزولی بیشتر قرار می دهد.
شلیک نجفی را باید زنگ هشداری دانست که نیک اندیشان و سیاست ورزان و اندیشمندان و مصلحین اجتماعی و … تا دیر نشده برای نجات نظام خانواده و اخلاق چاره اندیشی کنند که ناگهان چقد زود دیر می شود.

دکتر رضا اسماعیلی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x