حوادث ورزشی

سایت نقل و انتقالات فوتبال سرمربی تیم ملی ایران را معرفی کرد

سایت نقل و انتقالات فوتبال سرمربی تیم ملی ایران را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز سایت معتبر ترانسفر مارکت « مارک ویلموتس » بلژیکی را به عنوان سر مربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد.

پس از جدایی کارلوس کی روش از ایران، اسامی زیادی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد. از لوپتگی سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید گرفته تا یورگن کلینزمن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و امریکا و این در حالی بود که فدراسیون فوتبال ایران چرخش ۱۸۰ درجه ای به سمت یک مربی بلژیکی داشت. مربی که انتخابش برای فوتبال دوستان کمی تعجب برانگیز بود.

مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک به ایران آمد تا مذاکرات نهایی را با فدراسیون فوتبال ایران انجام دهند اما این مربی بلژیکی پس از چند روز ایران را بدون امضای قرارداد ترک کرد تا ابهاماتی در مورد قرارداد وی ایجاد شود.

پس از مدتی اما مهدی تاج برای نهایی کردن قرارداد این مربی به بلژیک سفر کرد اما هیچ خبر رسمی از سوی فدراسیون مبنی بر ثبت قرارداد با ویلموتس اعلام نشد.
این در حالی است که پس از گذشت چند روز از سفر مهدی تاج به بلژیک، سایت معتبر «ترانسفر مارکت» مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد.
این سایت همچنین تاریخ عقد قرارداد را پنج روز پیش یعنی ۳۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد. همچنین تاریخ پایان قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال ایران نیز در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x