اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

بعد از حادثه شلیک یک گلوله مینی کاتیوشا به منطقه امنیتی مرکز بغداد / اوضاع در بغداد امن و باثبات است

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از شریان نیوز،ایرنا نوشت: بعد از حادثه شلیک یک گلوله مینی کاتیوشا به منطقه امنیتی سبز در مرکز بغداد که سفارتخانه بزرگ آمریکا و نهادهای مهم دولتی عراق واقع است، سخنگوی مرکز رسانه ای ستاد مشترک عراق تاکید کرد که اوضاع در حال حاضر در بغداد امن و باثبات است.

عراق بازهم بهانه تراشی های امنیتی آمریکا را رد کرد

سرتیپ «یحیی رسول» در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشته است که اوضاع در پایتخت عراق امن و باثبات است و نیروهای عراق در فرماندهی عملیات امنیت بغداد شبانه روز برای حفاظت از جان شهروندان و نمایندگای های دیپلماتیک و شرکت های خارجی و بومی فعالیت می کنند.

 

وی اضافه کرده است که هیچ جای نگرانی نیست و از رسانه ها درخواست می شود که قبل از انتشار اخباری که ممکن است صحیح نباشد، با منابع رسمی عراق هماهنگی کنند.
درهمین حال گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر بغداد حاکی است شرایط عادی و زندگی طبیعی جریان دارد و مناطق پیرامون منطقه امنیتی سبز در مرکز بغداد نیز شرایط کاملا طبیعی است و تنها در برخی از ورودی های خیابان های اصلی منطقه سبز توقف یک یا دو خودرو زرهی نوع «هامر» متعلق به نیروهای نظامی عراق دیده می شود.
حمله مشکوک مینی کاتیوشا به منطقه امنیتی سبز فاقد هرگونه خسارت جانی و مادی بوده و نیروهای امنیتی عراق سکویی که از آن گلوله شلیک شده را پیدا کرده و هنوز تحقیقات پیرامون عامل و یا عوامل پس پرده این حمله ادامه دارد و تاکنون جزییات تازه از این حادثه منتشر نشده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x