اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر مهرناز آزاد پژوهشگر و روان شناس و فعال حوزه روزنامه نگاری به عنوان دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور انتخاب شد

دکترمهرناز آزاد پژوهشگر و روان شناس و نظری پرداز در حوزه روزنامه نگاری به عنوان دبیر مجمع  انجمن های ادبی کشور  انتخاب شد

 

با حضور ۵۰۰ انجمن در دومین مجمع انجمن های ادبی کشوردکتر مهرناز آزاد  به دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور انتخاب شد

 

 

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری احوال نیوز ، دومین مجمع انجمن های ادبی کشور و سومین جایزه ملک الشعرا بهار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ۵۰۰ دبیر شرکت کننده  طی دو روز در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار و دکتر مهرناز آزاد به عنوان دبیر مجمع  انجمن های ادبی کشور به مدت یک سال انتخاب گردید.

 

 

مجمع انجمن های ادبی کشور دو سال است که به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و طی آن دبیر مجمع و  دبیران استانی انتخاب می شوند.

 

در این دوره ۲۰ نامزد از سراسر کشور برای کسب عنوان دبیر مجمع به رقابت پرداختند و هر کاندیدا طی دو روز برنامه انتخاباتی خود را به اطلاع انجمن های ادبی شرکت کننده در دومین مجمع رساندند.پس از جمع آوری آرا ، دکتر مهرناز آزاد با کسب اکثریت آرا توانست به عنوان دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور از سوی انجمن های ادبی سراسر کشور انتخاب شود.

دکتر مهرناز آزاد ،دبیر انجمن شاعران جوان استان اصفهان و بیش از ۱۰ اثر در حوزه شعر ،داستان، روانشناسی و مدیریت در کارنامه خود دارد. وی همچنین به عنوان یک کنشگر فرهنگی و هنری در حوزه روزنامه‌نگاری  فعالیت می کند.

سردبیری مجلات فرهنگی و هنری و همچنین نایب رئیسی انجمن صنفی روزنامه نگاران و خبرنگاران و عضویت در هیئت مدیره ی خانه ارتباطات استان اصفهان بخشی دیگر از فعالیت های رسانه ای دکتر مهرناز آزاد است.

گفتنی است که غلامرضا طریقی دبیر نخستین مجمع انجمن های ادبی طی سال ۹۷ از سوی مجمع انتخاب شده بود.

همچنین محمد رضا کاکایی به عنوان دبیر مجمع انجمن های ادبی استان اصفهان از سوی انجمن های ادبی استان انتخاب شد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامییه دومین مجمع انجمن های ادبی کشور با اشاره به فعالیت انجمن‌های ادبی گفت: انجمن‌‌های ادبی یک ظرفیت تاریخی و ممتد اجتماعی ماست چرا که انجمن‌های ادبی از یک انگیزش درونی برخوردارند و از طرفی خودکفا هستند و از زاویه‌ای جوشش و رویش‌های خود را دارند. هدف از ایجاد این تشکل، تنها ارتباط با انجمن‌ها نبود، چرا که آنچه که اتفاق افتاده است، قدم‌هایی ساختارمند است که حوزه انجمن‌ها را به طور روشن تعریف می‌کند تا بتواند مسئولیت‌های تاریخی خود را به شکل محکم‌تری ادامه دهد.

وی افزود: اکنون اطلاعات ۱۶۰۰ انجمن ادبی در سراسر کشور ثبت شده و حدود ۶۰۰ انجمن از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان شناسه دریافت کرده اند.

تمامی دست اندرکاران پایگاه خبری احوال نیوز ،  انتخاب به جا و شایسته ی سرکار خانم دکتر مهرناز آزاد  را به عنوان دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور تبریک عرض می نمایند و توفیق ایشان را در این رسالت بزرگ  از خداوند منان خواهانند.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x