بین الملل حوادث سیاسی

تل‌آویو و حیفا را به صحرای آتاکاما تبدیل می‌کنیم/ بترسید از اهتزاز پرچم‌های یا زهرا

دبیرکل نُجَباء در کنگره شهداى مدافع حرم:

دبیرکل نُجَباء اعلام کرد بیان امام خمینى (قدس‌سره) که فرمود “راه قدس از کربلا مى‌گذرد” مسئولیت بزرگی را بر دوش مقاومت می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم، خطاب به دشمنان تأکید کرد: بترسید از روزى که پرچم‌هاى “یازهراء” را برافرازیم؛ زیرا در آن روز تل‌آویو و حیفا را نمى‌توان از “صحراى آتاکاما” در آمریکاى جنوبى تشخیص داد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با عنوان “او شما را برگزید” در بغداد برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره رزمندگان شهید جبهه مقاومت و جان‌فشانی‌های آنان را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: نُجَباء هشت سال قبل در چنین روزى با قلب‌هایشان به نداى حضرت زینب علیهاسلام لبیک گفتند و با وجود جنگ تبلیغاتی شدید، شعار “زینب دوباره اسیر نخواهد شد” سر دادند. در مقطعی که همه دنیا گمان مى‌کرد دولت سوریه سقوط مى‌کند و رفتن ما به آنجا اشتباه است، ولى امروز همه به درستى حضور ما در سوریه پی برده‌اند.

وی با اشاره به پیروزی محور مقاومت در میادین نبرد با قدرت‌های مستکبر و تروریسم تکفیری، خاطرنشان ساخت: مقاومت پس از آنکه با اقتدار و افتخار کامل توانست آمریکا را در عراق شکست داده و مجبور به خروج از کشور کند، کارى کرد که بزرگ سردمدار شرارت [دونالد ترامپ] مثل دزدها به‌صورت پنهانى وارد عراق شود. ما همچنین گروهک‌های جنایتکار تکفیری را که قرار بود بیش از بیست سال ادامه حیات دهند، ظرف مدت کوتاهی نابود کردیم.

دبیرکل نُجَباء افزود: بیان امام خمینى (قدس‌سره) که فرمود “راه قدس از کربلا مى‌گذرد” مسئولیت بزرگی را بر دوش مقاومت و ملت عراق می‌گذارد، زیرا این راه قطعا زمینه‌ساز دولت عدل الهى است.

الکعبی در ادامه خطاب به دشمنان تأکید کرد: مقاومت نظام تک‌قطبی به هدایت آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد. کاخ سفید بداند که تحریم و محاصره اقتصادی کارآیی خود را از دست داده است و این اقدامات، پیروان امام حسین علیه‌السلام را وادار به تسلیم و پذیرش ذلت نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: بترسید از روزى که پرچم‌هاى “یازهراء” را برافرازیم؛ زیرا در آن روز تل‌آویو و حیفا را نمى‌توان از “صحراى آتاکاما” در آمریکاى جنوبى تشخیص داد. ما مرد عمل و جهادیم و آنچه را به زبان مى‌آوریم، اجرا خواهیم کرد و لباس رزم را از تن خارج نمی‌کنیم مگر آنکه سر افعى بزرگ ـ آمریکا و اسرائیل تروریست‌پرور ـ را قطع کنیم.

فرمانده ارشد حشد الشعبی سپس با اشاره به تأسیس تیپ آزادسازی “جولان” توسط مقاومت اسلامی نُجَباء، گفت: ما از فعالیت این یگان خبر دادیم تا رژیم صهیونیستى بداند که اجازه نخواهیم داد دست‌پروردگان تکفیرى‌اش به نیابت از اسرائیل مسلمان‌کشی به راه بیندازند و این رژیم در امنیت کامل به‌سر ببرد.

شیخ اکرم الکعبی همچنین با ستایش از مجاهدت قهرمانانه ملت یمن در مقابل وحشیگری و محاصره ظالمانه رژیم سعودی، پیروزی‌های آنان را موجب شگفتی جهانیان و مایه آبروریزی آل‌سعود و حامیانشان توصیف نمود.

وی در پایان این سخنرانی ضمن تصریح به پیروی کامل نُجَباء از آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام، اظهار داشت: بیانات این بزرگان، سخن یا تحلیل عادی نیست؛ بلکه وعده‌های نائب امام زمان [عج] است که ما برای تحقق آن‌ها انتظار می‌کشیم و تا پیروزی قریب‌الوقوع مستضعفان در جهان، کنار فرزند زهرا علیهاسلام خواهیم جنگید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x