اجتماعی بین الملل حقوق بشر حوادث دین و اندیشه

شهرک‌نشین‌های صهیونیست به سمت تل‌آویو فرار کردند

با تشدید پاسخ موشکی قاطع و کوبنده مبارزان مقاومت به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان نزدیک به نوار غزه به سمت تل‌آویو فرار کردند.

شهرک‌نشین‌های صهیونیست به سمت تل‌آویو فرار کردندبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، با تشدید تنش‌ها در نوار غزه و پاسخ کوبنده و قاطع مبارزان مقاومت در برابر تجاوز‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، برخی رسانه‌ها از فرار ساکنان روستا‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه خبر می‌دهند.

«هاگار» از ساکنان روستای «نِتیو هئاسارا» (Netiv HaAsara) در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «میدل‌ایست‌آی» شرایط به‌هم‌ریخته این روستا را اینگونه تشریح کرد: «شرایط اینجا غیرقابل تحمل است، واقعاً نمی‌دانیم چه خواهد شد، احساس ناامیدی می‌کنیم، دیوانگی محض است، ما از اینجا فرار می‌کنیم و به تل‌آویو می‌رویم».

به نوشته میدل ایست‌آی، هاگار، زنی ۴۰  ساله و فیلم‌ساز است که در حال فرار همراه خانواده خود به سمت تل‌آویو افزود: «بسیاری از مردم روستا را ترک کردند، همه جوانان روستا را ترک کردند، ما واقعاً با این شرایط احساس ناامیدی داریم».

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روز جمعه تاکنون بارها مناطق مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند که بنا به گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون ۹ نفر از جمله یک نوزاد ۱۴ ماهه و یک زن باردار در این حملات شهید شدند.

به دنبال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین در واکنشی قاطع و شدید، غرب قدس اشغالی و عمق ۷۰ کیلومتری فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داد. در این حملات ۲۳ شهرک‌نشین زخمی شدند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد گروه‌های فلسطینی بیش از ۶۰۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x