اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مقامات دولتی آمریکا با یک پیام رسمی : تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند

 مقامات دولتی آمریکا با یک پیام رسمی : تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند

پیام رسمی دولت آمریکا به مقامات عالی ایران: دنبال جنگ با شما نیستیم

اخیراً مقامات عالی دولت آمریکا طی یک پیام رسمی به مقامات عالی ایران تأکید و تصریح کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند.

اختصاصی| پیام رسمی دولت آمریکا به مقامات عالی ایران: دنبال جنگ با شما نیستیم

پایگاه خبری احوال نیوز ، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌المللی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اظهارات مقامات نظامی درباره لزوم آمادگی نظامی برای مقابله با تهدیدات، گفت: نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه به‌دلیل ماهیت فعالیت خود به‌صورت طبیعی همواره از آمادگی نظامی برای مقابله با تهدیدات سخن می‌گویند و این مسئله همواره بوده است و اگر یک فرمانده نظامی از آمادگی خود برای مقابله با تهدیدات نگوید، باید آنجا تردید کرد.

وی با بیان اینکه، هیچ نشانه و علامتی برای اینکه آمریکا دنبال جنگ با ایران است وجود ندارد، گفت: اتفاقاً دلایل بسیار زیادی وجود دارد که آمریکا از درگیری نظامی با ایران پرهیز دارد و به‌روی جنگ‌های اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای متمرکز است.

زارعی از پیام رسمی مقامات عالی آمریکا به مقامات عالی ایران خبر داد و گفت: اخیراً مقامات عالی دولت آمریکا طی یک پیام رسمی به مقامات عالی ایران، تأکید و تصریح کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x