استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کیامرث مدیر فرهنگ و ارشاد : رونمایی از پوستر/ استهبان میزبان برپایی سومین جشنواره استانی تئاتر سته بان

کیامرث مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

 رو نمایی از پوستر استهبان میزبان سومین جشنواره استانی تئاتر سته بان

استهبان در تدارک برپایی جشنواره استانی تئاتر سته بان است

امید کیامرث مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان گفت: از پوستر سومین جشنواره تئاتر سته بان رونمایی شد و این رویداد به صورت استانی، مرداد ۹۸ در استهبان برگزار می شود.

این مقام مسئول سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  افزود: رونمایی از پوستر این جشنواره در همایشی با عنوان اردیبهشت تئاتر صورت گرفت و این رویداد در بخش صحنه ای اجرا می شود ضمن اینکه فراخوان این جشنواره نیز بزودی اعلام خواهد شد.
او گفت: همایش اردیبهشت تئاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان برگزار شد و ضمن حضور جمعی از استادان برجسته تئاتر استان و کشور، هنرمندان تئاتر استهبان تجلیل شدند.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان اضافه کرد: سابقه تئاتر در استهبان به بیش از ۶۵ سال می رسد و این شهرستان توانسته است هنرمندان زیادی را به جامعه هنری کشور معرفی کند که جای بسی خوشبختی است چرا که این امر نشان از ظرفیت ویژه هنر تئاتر در استهبان دارد.
کیامرث گفت: همایش اردیبهشت تئاتر با حضور احمد وامق ریاست انجمن نمایش فارس، مجتبی حسینی قیری، اصغر گروسی، رئیس انجمن نمایش قیر و جمعی از مسئولان و هنرمندان تئاتر استهبان هفتم اردیبشهت ماه در استهبان برگزار شد.

علی مستفیضی مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان نیز گفت: برگزاری جشنواره تئاتر سته بان می تواند نقطه عطفی مهم در تاریخ هنری استهبان قلمداد شود چرا که برگزاری این رویداد می تواند ظرفیت های خاص نمایش در استهبان را بیش از پیش به همگان نشان دهد.
وی گفت: برای برگزاری سومین جشنواره تئاتر سته بان، چشم یاری به حمایت مردم و مسئولان داریم.
استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x