اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کلنگ زنی «مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان» در اصفهان / یک و نیم کیلومتر از حلقه ترافیکی شهر اصفهان را در بر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس ، شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر مراسم کلنگ زنی عملیات عمرانی احداث «مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان» با پیش‌بینی۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

 پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان با مساحت ۲۶۰ هزار مترمربع، یک و نیم کیلومتر از حلقه ترافیکی شهر اصفهان را در محدوده منطقه ۱۵ در بر می‌گیرد.

این پروژه شامل پنج پل خواهد بود که طول پل اول ۴۹۵ متر و طول پل‌های دوم، سوم و چهارم ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است؛ این پروژه دارای یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر کندرو همچنین دارای ۵۳ هزار مترمربع فضای سبز و ۱۵۳ هزار مترمربع مساحت آسفالت است که اجرای این طرح نیاز به ۱۷ هکتار آزادسازی دارد.

هزینه اجرایی پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان ۹۸۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در مجموع همه هزینه‌های طرح مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال خواهد بود که مدت زمان اجرای این طرح نیز ۲۰ ماه برآورد شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x