اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: اگر خلبانان جنگنده کوثر را کنترل نمی‌کردم، مانورهای بسیار زیبا و جذاب‌تری را اجرا می‌کردند

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: خلبانان نیروی هوایی ارتش بسیار مقتدر و متبحر هستند و اگر من امروز آنها را کنترل نمی‌کردم، نمایش‌ها و مانورهای بسیار زیبا و جذاب‌تری را اجرا می‌کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: اگر خلبانان جنگنده کوثر را کنترل نمی‌کردم، مانورهای بسیار زیبا و جذاب‌تری را اجرا می‌کردندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز  ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص حرکات نمایشی جنگنده تمام ایرانی کوثر در مراسم امروز گفت: امروز نمایش بسیار خوبی را از جنگنده کوثر دیدیم.

وی افزود: نمایش امروز کوثر، هم توان آموزشی بالای ما در پرورش خلبانان متبحر با قدرت مانور بالا را نشان داد و هم توان مثال‌زدنی مهندسین صنعتی ما در ساخت هواپیمای جنگنده را نشان داد.

فرمانده نهاجا ادامه داد: ان‌شاالله امسال که به نام «رونق تولید» نامگذاری شده است، تعداد هواپیمای بیشتری از نوع کوثر را تولید خواهیم کرد و امیدواریم در رژه سال آینده تعداد بیشتری از این جنگنده شرکت کنند.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه خیلی از قابلیت‌های جنگنده کوثر در میدان رژه امروز قابل نمایش نبود، گفت: اگر امروز شرایط و فضا مناسب‌تر بود و موانع زمینی کمتری وجود داشت، امکان نمایش‌های فوق‌العاده‌تری از جنگنده کوثر در مراسم رژه امروز وجود داشت.

وی با بیان اینکه حرکات نمایشی امروز جنگنده کوثر «کنترل شده» بود، افزود: خلبانان نیروی هوایی ارتش بسیار مقتدر و متبحر هستند و اگر من امروز آنها را کنترل نمی‌کردم، نمایش‌ها و مانورهای بسیار زیبا و جذاب‌تری را اجرا می‌کردند.

فرمانده نهاجا در پایان با بیان اینکه ما به عنوان نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم، گفت: با توجه به آگاهی که دشمن از توان نظامی ما دارد گمان نمی‌کنم کسی جرات ماجراجویی و حماقت علیه ما را داشته باشد اما اگر این حماقت صورت بگیرد ما به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x