اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

انتقام‌جویی از همسر سابق در فضای مجازی / جرائم سایبری می تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد

انتقام‌جویی از همسر سابق در فضای مجازی / جرائم سایبری می تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، فردی که در فضای مجازی و بوسیله شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت همسر سابق خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان ا شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگسید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب کذب علیه وی کرده اند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مدارک و مستندات شاکی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی و انجام اقداماتی تخصصی متهم که همسر سابق شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام جویی از همسر سابق خود اعلام کرد بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان هشدار داد: یکی از جرائم سایبری که می تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی در فضای مجازی می باشد که معمولا با سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می افتد، همچنین شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x