اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

امید کیامرث : برگزاری کارگاه تئاتر و تجلیل از هنرمندان، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در استهبان

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان:

برگزاری کارگاه تئاتر و تجلیل از هنرمندان، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در استهبان

امید کیامرث مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی کارگاه سه روزه تئاتر با همکاری انجمن نمایش در استهبان برگزار شد و هنرمندان استهبانی با اصول نمایش و سبک های مختلف تئاتر آشنا شدند.

کیامرث به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت: مدرس این کارگاه آموزشی استاد اصغر گروسی بود و بیش از  هفتاد نفر نیز در این دوره سه روزه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: به هر یک از شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی نیز گواهی حضور اهداء شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی کلیه هنرمندان استهبانی نیز که طی سال گذشته صاحب عناوینی در سطح ملی یا استانی شده بودند و مسئولان انجمن های فرهنگی هنری هم طی مراسمی ویژه تجلیل شدند.

کیامرث اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهداء، گلباران قبور شهیدان و دیدار هنرمندان و فرهنگوران با مسئولان ارشد شهرستان از جمله برنامه های بود که طی هفته هنر انقلاب اسلامی در استهبان صورت گرفت.

این مسئول از تلاش های امام جمعه شهرستان، فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید وامور ایثارگران استهبان در برگزاری مناسب این هفته در استهبان قدردانی کرد.

پس از شهادت هنرمند شهید، سید مرتضی آوینی در روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۲، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شده است و بیستم تا بیست و هفتم فررودین ماه با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی شناخته میشود.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

تهیه و تنظیم: روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x