اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نیروی انتظامی در کنار دیگر دستگاه ها برای رفع آلام سیل زده ها پای کار آمده / برپایی موکب پلیس اصفهان در استان خوزستان

نیروی انتظامی نیز در کنار دیگر دستگاه ها برای رفع آلام سیل زده ها پای کار آمده / برپایی موکب پلیس اصفهان در استان خوزستان

 

 

 

برپایی موکب پلیس اصفهان در استان خوزستان / نیروی انتظامی نیز در کنار دیگر دستگاه ها برای رفع آلام سیل زده ها پای کار آمده

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس عقیدتی سیاسی استان از برپایی موکب پلیس اصفهان در استان “خوزستان” برای خدمت رسانی به مردم سیل زده خبر داد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، حجت الاسلام و المسلیمن “محمد حسین عادل پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اینکه روز پاسدار نزدیک است بیان داشت : انشاءالله خدای متعال به همه ما توفیق بدهد جزو پاسداران حقیقی باشیم و بتوانیم از ارزش های الهی پاسداری کنیم .

وی افزود:متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان دچار مشکلات عدیده ای در اثر وقوع سیل شده اند که نیروی انتظامی نیز در کنار دیگر دستگاه ها و نهادها پای کار آمده تا انشاءالله اقداماتی برای رفع آلام این خانواده ها انجام شود.

حجت الاسلام عادل پور بیان داشت : نیروی انتظامی استان اصفهان موکبی را در استان “خوزستان” برپا کرده که اقدام به توزیع غذا و ارائه خدماتی دیگر به سیل زدگان می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی اصفهان شماره حساب هایی برای کمک به سیل زدگان دارد که همکاران می توانند کمک های نقدی خود یا دیگر خیرانی را که می شناسند از این طریق واریز کنند تا انشاءالله بتوانیم دست برادران مسلمانان را در حد توان خود بگیریم واین از آزمایش های الهی است .

وی افزود: حقیقتا می بایست شبانه روز خدای متعال را شاکر باشیم که در عصری زندگی می کنیم که خدای متعال سایه بابرکت امامت و ولایت را بر ما ارزانی داشته و عنوان شغل ما شغل مقدس و برآمده از آموز های دینی و پاسداری از ارزش های دین و انقلاب است .

حجت الاسلام محمد حسین عادل پور بیان داشت : بحمدالله فرماندهان نیروی انتظامی از بالاترین مقام این نیرو تا دیگر فرماندهان همه ، هم و غم خود را حفظ ارزش های جامعه و مباحث درونی سازمان نیروی انتظامی می دانند که این مهم جای شکر دارد.

این مقام مسئول اذعان نمود: یکی دیگر از خصیصه های اخلاقی فرماندهان نیروی انتظامی اخلاق محور بودن آنان می باشد که این خصلت به سر پنجه ها و میدان عمل نیز سرایت کرده و کارکنان این نیرو با دلسوزی برای مردم کار می کنند و آبرو و افتخار نظام هستند .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره اینکه سردار “معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان فردی است که در همه امور بصیرت دارد و جامعه نگر است و نگاهی عمیق و واسع به امور دارد از او و همه کارکنان پلیس اصفهان و خانواده این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x