اجتماعی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس مرکزی

دادستان عمومی و انقلاب شیراز: برخی مقصران احتمالی در حادثه سیل شیراز، احضار شدند

 

 

دادستان عمومی و انقلاب شیراز:

برخی مقصران احتمالی در حادثه سیل شیراز، احضار شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اعلام کرد: تعدادی از مقصران احتمالی در حادثه سیل شیراز احضار شدند.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری احوال نیوز، علی صالحی یکشنبه بدون اشاره به تعداد و مشخصات این افراد انتشار اخبار بیشتر را به آینده موکول کرد.
رئیس کل دادگستری فارس همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان در نخستین روزهای بروز سیل شیراز اعلام کرده بودند رسیدگی به ابعاد سیل همچنین مقصران این رویداد را در دستور کار دارند.
پیشتر با تشکیل کارگروهی متشکل از دفتر فنی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل مدیریت بحران استانداری، شهرداری شیراز، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس برخی علل وقوع سیل در شیراز اعلام شد.
عدم تناسب حجم سیلاب و ظرفیت کانال احداثی ، کم شدن مقطع ورودی کانال به دلیل گرفتگی دریچه زباله گیر نصب شده در ورودی آن ، وجود نخاله های ساختمانی در مقاطع مختلف مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به دروازه قرآن و تغییر در محیط طبیعی حوضه آبریز از جمله علل وقوع سیلاب در شیراز اعلام شده است.
بر اثر وقوع سیل پنجم فروردین ۹۸ در دروازه قرآن شیراز، ۲۱ نفر جان باختند، ۱۶۴ نفر مصدوم شدند و خسارت های بسیاری به خودروهای در حال عبور وارد آمد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x