اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر رضا اسماعیلی پژوهش گر مسایل اجتماعی و استاد دانشگاه : چهار پرسش سال از دولت به روز پایانی کار در نظام اداری اسلامی

با سلام و درود و تبریک سال نو
چهار پرسش سال از دولت

دکتر رضا اسماعیلی پژوهش گر مسایل اجتماعی واستاد دانشگاه: چهار پرسش سال از دولت به روز پایانی سال در نظام اداری اسلامی

🍎به روز پایانی کار در نظام اداری رسیدیم. ای کاش هیت دولت وسازمانهای دست اندرکار اخرین جلسه سال را به ارزیابی عملکردخود اختصاص میداند وبه چند پرسش بنیادی ذیل جواب میدادند.
۱نمره دولت در “اعتدال “و گسترش عدالت اجتماعی و کاهش اختلافات طبقاتی و بهبودرفاه اجتماعی و دسترسی عادلانه تر به خدمات بهداشتی و درمانی ،اموزشی ،فرهنگی و تسهیلات زیر بنایی و کاهش فقر ، بیکاری و تورم و رشد قیمت ها و دیگراسیب های اقتصادی و اجتماعی و در جامعه چقدر است؟ دولت کارنامه خود را به مردم صادقانه و شفاف گزارش دهد.
۲نمره دولت در پیشرفت و توسعه روستاها و شهرها و استانها و در یک کلمه ایران بزرگ” چند می باشد؟ ایاکارنامه قابل قبول است؟چه باید کرد.
۳نمره دولت در افزایش “امید” و “رضایت” مردم و اقشار اجتماعی و نشاط اجتماعی چیست؟
۴نمره دولت و سازمانهای ذیربط در اتخاذ تدبیر های عاقلانه و منطقی و شناسایی و درک عمیق و لایه های مشکلات مردم و کار بست کلید بازگشاینده قفل ها چقدر است؟ توانمندی دولت در حل مشکلات چقدر است؟
۵ارزیابی واقع بینانه بدور از امارهای ساختگی و زیر درختی و قضاوت های جانبدارانه و مبتنی بر منافع مدیران و گزارش های صوری و دستیابی به راه حل ها ی کاربردی برای فردا ی ما و فرزندانمان،جامعه و میهنمان راهگشاست.حول حالنا  الااحسن الحال
باتبریک مجدد سال نو و ارزوی سالی سرشار ازخیر..  دکتر رضا اسماعیلی پژوهش گر مسایل اجتماعی و استاد دانشگاه

۵

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x