اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر وحیده یاوری عضو انجمن نفرولوژی اروپا و امریکا: استقبالی خوبی از رویداد مراقبت از کلیه به عمل آمد، قصد داریم برنامه های از این دست را تکرار کنیم.

دکتر وحیده یاوری عضو انجمن نفرولوژی اروپا و امریکا:
استقبالی خوبی از رویداد مراقبت از کلیه به عمل آمد، قصد داریم برنامه های از این دست را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر وحیده یاوری گفت: خوشبختانه استقبال مردمی مناسبی از رویداد مراقبت از کلیه در این مرکز نفرولوژی به عمل آمد که موجب مباهات ماست، رخدادی که ما را برآن داشته است تا به امید خدا بتوانیم برنامه های از این دست را مجدداً تکرار کنیم.

یاوری گفت: ارتقاء دانش عمومی در خصوص مراقبت از کلیه به زبانی ساده و قابل فهم مهم ترین محور این رویداد بود که خوشبختانه تا حد زیادی میسر گشت.
وی ادامه داد: در این رویداد که به صورت کاملاً رایگان برگزار شد آموزش اصول اولیه ی مراقبت از کلیه ها در قالب بروشور به همراه توضیحات تکمیلی به حاضرین ارائه شد.

دکتر وحیده یاوری همچنین گفت: در کنار اندازه گیری فشار خون و پاسخگویی به سوالات، اطلاعاتی نیز درباره درمانهای جایگزین در هنگام از کارافتادگی‌کلیه ها بخصوص دیالیز صفاقی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

رویداد رایگان روز جهانی کلیه با همکاری شرکت کار واندیشه ۲۳ اسفندماه در کلینیک نفرولوژی دکتر وحیده یاوری در شیراز برگزار گردید.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x