اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

منتظری دادستان کل کشور : مرجان شیخ الاسلامی به ایران برگردانده می شود + جزییات

مرجان شیخ الاسلامی به ایران برگردانده می شود + جزییات

پایگاه خبری احوال نیوز ،  دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالى در خصوص امکان بازگرداندن یکی از متهمان پرونده پتروشیمی به کشور، گفت: نیروى انتظامى و پلیس بین الملل، همکارى خوبى با دستگاه قضایى دارند و آن جایى که ما ماموریتى را به آن‌ها محول مى کنیم تا آن مرزى که در اختیارات آن هاست کار را انجام مى‌دهند.

مرجان شیخ الاسلامی به ایران برگردانده می شود + جزییات

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین منتظرى دادستان کل کشور در حاشیه نشست با ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتباط بین دستگاه قضایى و نیروى انتظامى یک ارتباط تنگاتنگ و همیشگى بوده و خواهد بود، به لحاظ جایگاه دستگاه قضایى و مسئولیت‌هاى این دستگاه و همچنین به لحاظ اینکه قسمت عمده‌اى از کارها از طریق نیروى انتظامى انجام مى‌شود، این ارتباطات همیشه باید باشد و تقویت شود و ما هم در سراسر کشور این ارتباط را همیشه داشته و داریم و خواهیم داشت.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در ابلاغى که مقام معظم رهبرى براى رئیس جدید قوه قضاییه صادر فرمودند و هم در این گام دومى که بنده معتقدم منشور مهمى است و حکیمانه تهیه و ابلاغ شده است ضرورت اینکه تحولى را در این جهت ایجاد کنیم، مورد تاکید قرار داده و این موضوع جز سیاست هاى جدى دستگاه قضایى خصوصا در دوره جدید است تا متناسب با شرایط و نیازهایى که جامعه دارد باید تحولاتى را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظرى در ادامه بیان کرد: ما باید هر راهى را که مى توانیم و هر کارى که امکان دارد انجام دهیم و هر راهى را که امکان دارد باز کنیم و خدمات قضایى بهتر و بیشترى را به مردم برسانیم.

دادستان کل کشور در ادامه و در خصوص چهارشنبه آخرسال بیان کرد: خانواده‌ها و اولیاى محترم مراقبت کنند و نیروى انتظامى هم طبق اطلاعى که بنده دارم هشدارهاى لازم را دادند و در صحنه حضور دارند.

وى افزود: انتظار ما از نیروى انتظامى این است که در صحنه حضور قاطعانه ترى داشته باشد و با همه کسانى که هنجارشکنى مى کنند و زمینه این مشکلات را مى خواهند ایجاد و فراهم کنند، قاطعانه برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظرى اذعان کرد: پیشگیرى‌ها را حتما باید انجام دهیم که بخشى از آن که مربوط به دستگاه قضایى، نیروى انتظامى و بخشى هم مربوط به مردم و خانواده ها است. قطعا با کسانى که بخواهند در جامعه از این فرصت سوءاستفاده کنند و احیانا اقداماتى انجام دهند که ناامنى در جامعه ایجاد کنند نیروى انتظامى مکلف است برخورد کند و دستگاه قضایى قاطعانه با مخلان امنیت جامعه برخورد جدى خواهد کرد.

وى در ادامه و در پاسخ به سئوالى در خصوص امکان بازگرداندن مرجان شیخ الاسلامى یکی از متهمان پرونده پتروشیمی به کشور اظهار کرد: نیروى انتظامى و پلیس بین الملل، همکارى خوبى با دستگاه قضایى دارند و آن جایى که ما ماموریتى را به آن‌ها محول مى کنیم تا آن مرزى که در اختیارات آن هاست کار را انجام مى دهند.

دادستان کل کشور ادامه داد: مشکلى که ما داریم با پلیس بین الملل و اینترپل خارج از کشور خصوصا کشورهایى است که با ما عناد دارند، متاسفانه کانادا از کشورهایى است که مامنى براى اختلاس‌گران شده و ما از دستگاه قضایى و پلیس کانادا انتظار داریم که اجازه ندهند چهره کشورشان در دنیا آنقدر مشوه شود و مرکزى براى تجمع اختلاسگران باشد و یک عده خائن که اموال کشور را سرقت کرده و اختلاس نموده اند، در کشور آن‌ها عیش و نوش داشته باشند.

وى اضافه کرد: دستور قضایى صادر و به پلیس بین الملل ابلاغ شده و انتظارمان این است که همکارى کنند.

رکنا

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x