بین الملل حوادث سیاسی

سخنگوی کاخ سفید: پلوسی کنترل بر حزب دموکرات را از دست داده است

سخنگوی کاخ سفید: پلوسی کنترل بر حزب دموکرات را از دست داده است

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که اختلاف نظر اعضای حزب دموکرات آمریکا بر سر استیضاح رئیس جمهور نشانه آن است که رئیس مجلس نمایندگان این کشور کنترل بر حزب متبوع خود را از دست داده است!

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اسپوتنیک، «سارا سندرز» روز سه شنبه با اشاره به اختلاف نظر اعضای حزب دموکرات بر سر استیضاح «دونالد ترامپ» گفت: «من فکر می‌کنم که نانسی پلوسی آشکارا در حال از دست دادن کنترل بر حزب متبوع خود است».

گفتنی است که نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مخالفت خود را با ایده استیضاح ترامپ- ایده مورد نظر شماری از اعضای حزب دموکرات- ابراز کرده است. طبق گفته‌های پلوسی، تلاش برای آغاز پروسه استیضاح بدون ارائه شواهدی متقن و قانع کننده مبنی بر تخلف ترامپ، تنها به بروز تفرقه در کشور آمریکا می‌انجامد.

در همین ارتباط، نانسی پلوسی روز دوشنبه به روزنامه واشنگتن پست گفت: «اگر شواهدی محکم، متقاعد کننده و دوحزبی وجود نداشته باشد، استیضاح بسیار تفرقه افکنانه خواهد بود. من فکر نمی‌کنم که ما باید این مسیر را طی کنیم چون این استیضاح کشور را دچار تفرقه خواهد کرد».

سارا سندرز در واکنش به اظهارات نانسی پلوسی به شبکه خبری فاکس نیوز گفت: «خوشحالم که (پلوسی) آنچه را که بقیه ما می‌بینیم، می بیند، اینکه هیچ دلیلی برای استیضاح وجود ندارد».

سندرز در ادامه افزود: «هیچ کس نمی‌خواهد شاهد استیضاح رئیس جمهور ترامپ باشد، به جز دموکرات‌های شکست خورده در کنگره، آنهایی که هیچ پیام دیگری ندارند… می دانم که برای آنها رقابت در انتخابات ۲۰۲۰ دشوار خواهد بود و فکر می‌کنم که آنها رقابت بسیار بسیار سخت و طاقت فرسایی پیش رو دارند».

مهر

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x