اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر وحیده یاوری عضو انجمن نفرولوژی اروپا و آمریکا : در راستای ارتقاء دانش عمومی رویداد رایگان آموزشی مراقبت از کلیه

دکتر وحیده یاوری

عضو انجمن نفرولوژی اروپا و آمریکا خبر داد :

در راستای ارتقاء دانش عمومی رویداد رایگان آموزشی مراقبت از کلیه در شیراز

پایگاه خبری احوال نیوز ، به مناسبت ۸ مارس روز جهانی کلیه و در راستای ارتقاء دانش عمومی، کلینیک نفرولوژی دکتر وحیده یاوری با همکاری شرکت کار واندیشه، اقدام به برگزاری رویداد آموزشی مراقبت از کلیه در شیراز می نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز دکتر وحیده یاوری در این باره گفت: این رویداد یک روزه پنج شنبه ۲۳ اسفند برگزار میشود و همگان میتوانند به صورت کاملاً رایگان از خدمات ارائه شده در رویداد بهره مند شوند.
یاوری افزود: این برنامه برای دومین سال متوالی است که در استان فارس برگزار میشود و شرکت کنندگان میتوانند تا حد بسیار زیادی دانش خود را در زمینه مراقبت بهتر از این عضو حیاتی بدن خود ارتقاء بخشند.
وی گفت: مراقبتهای عمومی کلیه، مراقبتهای اولیه کلیه در بیماران دیابت، مراقبتهای اولیه کلیه در بیماران دارای فشارخون بالا و‌ اطلاعات پایه در خصوص درمانهای جایگزین کلیه در این رویداد یک روزه، آموزش داده میشود.
یاوری همچنین گفت: کلیه آموزش های این دوره با ارائه بروشور به شرکت کنندگان ارائه میشوند.
این فوق تخصص نفرولوژی خاطرنشان ساخت: این برنامه با همکاری شرکت کار واندیشه برگزار میشود و کلیه علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.
۰۷۱-۳۲۳۰۰۰۰۴
۰۷۱-۳۲۳۰۰۰۰۵
گفتنی است دکتر وحیده یاوری فوق تخصص نفرولوژی همزمان عضو انجمن بین المللی نفرولوژی، انجمن نفرولوژی آمریکا، انجمن نفرولوژی و دیالیز اروپا، کالج پزشکان آمریکا و انجمن پاتولوژی کلیه نیز می باشد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x