اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده سمنان شرق شمال غرب فرهنگ و هنر قم مرکزی

این سارق را برای پلیس شناسایی کنید/سارق در اتوبوس های بین راهی، مسافران را بی هوش و اموال آنها را سرقت می کرده

این سارق را برای پلیس شناسایی کنید/سارق در اتوبوس های بین راهی، مسافران را بی هوش و اموال آنها را سرقت می کرده

در خواست پلیس آگاهی اصفهان برای شناسایی سارق

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست، تصویر سارق دستگیر شده را مشاهده و اگر از آنها سرقت کرده به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه کنند.

سرهنگ “سعید سلیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی وصول گزارش هایی مبنی بر اینکه سارقی در اتوبوس های مسافربری بین راهی، مسافران را بی هوش و اموال آنها را سرقت می کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند، این سارق را شناسایی و پس از کسب نیابت قضائی در ترمینال “جنوب” استان “تهران” دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان بیان داشت: این سارق با تعارف کردن کیک و آب میوه حاوی مواد بی هوشی مسافر کناری خود را بی هوش و تلفن همراه و دیگر اموال او را سرقت می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به اینکه این سارق در استان هایی مانند تهران، سمنان، قم، اصفهان، شهرکرد و دیگر استان های مرکزی مرتکب اینگونه سرقت ها شده از شهروندان خواست، تصویر او را مشاهده و اگر از آنها به این شیوه سرقت شده به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان “قائمیه” مراجعه کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x