اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

بیانیه اروپا درباره برنامه موشکی ایران، دخالت در امور داخلی کشور است / وداع با عالم ربانی و فقیه پارسا / مراقب باشیم گام دوم انقلاب به فراموشی سپرده نشود

پایگاه خبری احوال نیوز ، حوزه تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی در طول هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

احزاببه گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ، از  خبرگزاری میزان، حوزه تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی در طول هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت: بیانیه اروپا درباره برنامه موشکی ایران، دخالت در امور داخلی کشور است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صدور بیانیه از سوی اروپا درباره برنامه موشکی و یا فعالیت‌های منطقه‌ای ایران، دخالت صددرصدی در امور داخلی کشور محسوب می‌شود.

آیت‌الله سبحانی: کسانی که بمب اتم می‌سازند جهل بشر را افزایش می‌دهند
آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه علم در اسلام علمی است که برای بشر سودآور است، گفت: کسانی که بمب اتم می سازند جهل بشر را افزایش داده اند چون جهت تخریبی دارد.

سفر بشار اسد به تهران؛ تشکر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سفر آقای بشار اسد این نکته را می‌رساند که ثبات در سوریه و مقابله با تروریستم، به کمک ایران انجام شده است، و این دیدار به نوعی برای تشکر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله سبحانی: مراجع دریافت «دیرکرد» از وام را حرام می‌دانند
خبرگزاری میزان- آیت‌الله سبحانی گفت: امروز قالب استفتائات دفتر ما مشکل بانکی است؛ چراکه مردم از بانک وام گرفته و بانک هم سود مشخص کرده و در کنار بهره، دیرکرد هم دریافت می‌کنند که مراجع آن را حرام می‌دانند؛ باید مطابق با نظر مراجع تقلید عمل کرد.

تجمع بزرگ حوزویان با عنوان «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
تجمع بزرگ حوزویان با عنوان«حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

آیت‌الله جنتی بر پیگیری رفع مسائل اقتصادی بویژه گرانی‌ها در آستانه سال نو تاکید کرد
دبیر شورای نگهبان به توصیه‌های مکرر خود مبنی بر توجه جدی مسئولان به پیگیری رفع مسائل اقتصادی بویژه گرانی‌ها در آستانه سال نو اشاره کرد و حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم را مجددا خواستار شد.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار می‌شود
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران جمعه ۱۰ اسفند به امامت آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: بیانیه گام دوم انقلاب جامع، پرمعنی، حساب شده و راهگشاست
آیت الله مکارم‌شیرازی گفت: بحمدالله اخیراً رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای جامع، پرمعنی، حساب شده و راهگشا تحت عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند که پیداست روی آن فکر و دقت زیادی شده است.

وداع با عالم ربانی و فقیه پارسا/ پیکر آیت‌الله مومن در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت
پیکر مطهر «آیت‌الله محمد مومن» امروز از مسجد امام حسن(ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) با حضور گسترده مردم و شخصیت‌های دینی و سیاسی در شهر مقدس قم تشییع شد و پیکر آن عالم ربانی و فقیه پارسا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آرام گرفت.

پیام‌های تسلیت مقامات و مسئولان کشور در پی رحلت آیت‌الله مومن
آیت‌الله محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری، روز پنجشنبه (۲ اسفند ۹۷) بعد از گذراندن دوره‌ای از بیماری، دار فانی را وداع گفت.

 کدام شخصیت‌ها در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مومن حضور داشتند؟
پیکر مطهر «آیت‌الله محمد مومن» امروز از مسجد امام حسن(ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) با حضور گسترده مردم و شخصیت‌های دینی و سیاسی در شهر مقدس قم تشییع شد.

حضور فقهای شورای نگهبان در مراسم تشییع آیت‌الله «محمد مومن»
آیات عظام احمد جنتی، صادق آملی‌لاریجانی، محمدرضا مدرسی یزدی و مهدی شب‌زنده‌دار از جمله فقهای شورای نگهبان بودند که امروز با حضور در قم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله «محمد مومن» شرکت کردند.پ

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مومن از طرف رهبر انقلاب امشب برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مومن از طرف رهبر انقلاب امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

مراقب باشیم گام دوم انقلاب به فراموشی سپرده نشود
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان ملی و فهم و عزم ملی تبدیل شود.

جنبش فاطمی در میان جوانان ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) گفت: جنبش فاطمی در میان جوانان ضامن بقاء و تداوم انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت: بیانیه اروپا درباره برنامه موشکی ایران، دخالت در امور داخلی کشور است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صدور بیانیه از سوی اروپا درباره برنامه موشکی و یا فعالیت‌های منطقه‌ای ایران، دخالت صددرصدی در امور داخلی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x