استان جنوب دین و اندیشه فرهنگ و هنر

 خانواده های شهدا، روز مادر را جشن گرفتند

 

خانواده های شهدا، روز مادر را جشن گرفتند

  همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا ( س ) و روز زن و طی مراسمی که با حضور جمعی از خانواده های شهدا و تعدادی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استهبان در حسینیه شهید ناصر قائدیان روستای رونیز سفلی استهبان برگزار شد میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام و روز مادر گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استهبان در این مراسم حجت السلام غلامرضاپور امام جماعت بنیاد شهید و استاد حوزه علمیه ضمن گرامیداشت روز زن گفت: حضرت زهرا (س) اسوه بارز ایثار و از خود گذشتگی است و می تواند بهترین الگو برای یک بانوی مسلمان قلمداد شود چرا که به فرموده ائمه اطهار ( ع) فاطمه ( س ) سرمنشاء همه خوبی هاست.

وی همچنین به نقش زن در تقویت بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: در آموزه های دین اسلام بر نقش زن در تحکیم بنیان خانواده تاکید فراوانی شده و زن از جایگاه ویژه ای در اسلام برخوردار است در این راستا مادران گرانقدر می بایست بیش از همیشه به اهمیت جایگاه خود واقف باشند.

اجرای مسابقه و مولودی خوانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور جمعی از خانواده های شهدا در حسینیه شهید طالبی  شهر رونیز استهبان برگزار شد حجت السلام دسترنج امام جمعه رونیز به ایراد سخنرانی پرداخته و این جشن با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

بنا به گزارش دریافتی از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استهبان حسینیه شهید طالبی شهر رونیز توسط همسر شهید منصور طالبی اداره می شود و از سال ۷۴ تا کنون در زمینه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه رونیز فعالیت های فرهنگی مذهبی زیادی داشته است.

استهبان در  ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

دریافت و تنظیم خبر: روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x