اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

مشاوره تلفنی….با یک تماس تلفنی / برنامه ریزی مشاور برای ادامه درمان بصورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

مشاوره تلفنی….با یک تماس تلفنی / برنامه ریزی مشاور برای ادامه درمان بصورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

روش انجام مشاوره روانشناسی تلفنی

 

 

 

 

مشاوره روانشناسی تلفنی ، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسیاری از مردم را وا میدارد تا با صرف هزینه بسیار کم، از این امکان برای رفع مشکلات روانشناختی خود استفاده کنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد ،چرا که بسیاری از افراد که قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش میتوانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی اگر چه دیر زمانی است که بوجود آمده، ولی هر روز در حال بهبود و پیشرفت روش های خود می باشد. این مرکز مشاوره با ارائه انواع روشهای مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پیشگام این روش ها برای کاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است.

روش انجام مشاوره روانشناسی تلفنی

این مرکز مشاوره با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان کرده است. در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار مناسب است و  کیفیت خدمات مشاوره نیز بالا است چرا که مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام میشود. مشاوره روانشناسی تلفنی بدلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره روانشناسی تلفنی در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی کیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه ای بالا باشد که نیازهای مشاوره فرد را تامین و او را به پاسخ لازم برساند. روش انجام اینکار به این صورت است که افراد در تماس با یکی از شماره های تماس مشاوره تلفنی روانشناسی، به مشاور مرکز متصل و طی ۵ تا ۱۰ دقیقه اطلاعات فرد مشاوره میشود و بعد از پایان مکالمه، مشاور نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات اقدام مینماید. در مرحله بعد مشاوره تلفنی مرحله دوم برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده می شود تا در خصوص تماس مشاوره تلفنی مرحله دوم اقدام کند. در مرحله دوم بیشترین اطلاعات و دستورالعمل هایی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می شود. در صورتی که فرد تمایل به ادامه مشاوره بصورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد. در موارد بسیاری دیده شده است که فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع کافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه میشود حداقل یک جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود. در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. هنر زندگی شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد کرد. مراحل دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی به شرح زیر است:

– تماس تلفنی فرد با مرکز و تشکیل بانک اطلاعاتی برای فرد
– انجام مشاوره تلفنی روانشناسی برای فرد توسط مجرب ترین مشاور مرکز و دریافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد فرد
– بررسی و آنالیز اطلاعات توسط مشاور و تصمیم گیری در خصوص راه حل ها و نحوه ادامه مشاوره
– ارائه نتایج اولیه بررسی مشاور به فرد و ارائه راه کارها و توصیه های مشاور به فرد
– یک جلسه مشاوره حضوری در صورت تمایل فرد برای دریافت اطلاعات کامل در مورد مشاوره فرد
– برنامه ریزی مشاور برای ادامه درمان بصورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

مشاوره تلفنی روشی بی نقص برای درمان است و همچنین آسانترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری که حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

در بیشتر موارد مشاوره های تلفنی دیده شده است که از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت کاسته شده است. این اولین و مهمترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بیشتر ساعات روز و در برخی موارد بصورت ۲۴ ساعته میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند . این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره افراد به میزان زیادی افزایش میدهد. مزیت سوم مشاوره تلفنی روانشناسی هزینه کم آن است که امکان مشاوره با تعداد زیاد جلسات مشاوره را فراهم میکند. همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی میتواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفنی در مرکز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است که حتی تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه کننده توسط مشاور ما بصورت دوره ای و رایگان مورد مشاوره و بررسی مشکلات، قرار میگیرد. این روش در واقع درمان ادامه داری است که درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را بخوبی تحت پوشش قرار میدهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش کارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.

مشاوره تلفنی حامی هنر زندگی

این مرکز مشاوره روانشناسی  با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف می باشد. از جمله مهمترین خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت:
مشاوره تلفنی خانواده
مشاوره تلفنی طلاق
مشاوره تحصیلی تلفنی
مشاوره ازدواج تلفنی
مشاوره جنسی تلفنی
مشاوره خیانت تلفنی
مشاوره تلفنی کودک
مشاوره تلفنی ارتباط با جنس مخالف
مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
مشاوره تلفنی مشکلات فردی 
و….

 

 

تنها با یک تماس تلفنی

کارشناس ارشد روانشناسی

۰۹۱۲۰۳۳۷۱۰۸

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x