اجتماعی استان دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر همدان

سردار حاجی‌زاده: ادعای نفوذ آمریکا در سیستم موشکی ایران یک دروغ بزرگ است/ با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی آمریکا اطلاعات دست اول درباره داعش بدست آوردیم

سردار حاجی‌زاده:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم.

ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران یک دروغ بزرگ استبه گزارش  پایگاه خبری احوال نیوز ،  سرتیپ امیرعلی حاجی زاده شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت شهدای دانشجو استان همدان و یادواره سرداران، فرماندهان و شهدای گردان ۱۵۵ سپاه انصارالحسین همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا افزود: تحریم‌ها هیچگاه از سوی دشمنان برداشته نمی‌شود بلکه باید با نگاه به چشم انداز آینده، تحریم‌ها را برای همیشه بی اثر کنیم.
وی با گرامیداشت یاد ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ سپاه انصارالحسین همدان و ۱۵۰ شهید دانشجوی شهید این استان عنوان کرد: شهدای همدان همچون سردار شهید حسین همدانی برجسته هستند و در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های آن‌ها در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور یکپارچه، پر تعداد، منسجم و انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۴۰ سالگی انقلاب نظام جمهوری اسلامی را در برابر خطرات واکسیناسیون کرد. برف، بارندگی و سرما در برخی از شهر‌ها همچون همدان بازدارنده مردم برای این حضور پر شور نبود.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: مردم با حضور خود کشور را بیمه کردند و اثر این حضور تا سال‌ها در برگ زرین انقلاب ماندگار خواهد بود.

 بیانیه اخیر رهبری منشور انقلاب بود

وی تاکید کرد: بیانیه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب باعث شد کارنامه ۴۰ سال انقلاب تشریح و چشم انداز گام دوم مشخص شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: این بیانیه منشور انقلاب بود و مسیر راه را برای جوانان و ملت ایران مشخص کرد.

وی با بیان اینکه ما نزدیک به ۱۷۵ هزار شهید در دفاع مقدس دادیم که میانگین سنی آن‌ها ۲۲ سال بود، افزود: انقلاب به دست جوانان پیروز شد، جنگ توسط جوانان مدیریت شد و حالا جوانان باید این انقلاب را به مقصد برسانند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه ما هنوز با جامعه، دولت و تمدن اسلامی فاصله داریم تاکید کرد: با این وجود بخش‌های زیادی از زیر ساخت‌ها و پیش نیاز‌های حرکت برای گام دوم انقلاب فراهم است.

سردار حاجی زاده افزود: دشمنان ما در دهه چهارم انقلاب نگران هستند تا تسلیحات از داخل ایران به سایر کشور‌ها صادر نشود.

وی اظهار داشت: اعتلاف برخی از کشور‌ها در لهستان به منظور سرنگونی ایران نیست بلکه برای مهار ایران تلاش می‌کنند.

سردار حاجی زاده گفت: امروز جوانان ما باید با قدرت به سمت تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش کنند و با استفاده از تجربیات ۴۰ سال گذشته آینده را بسازند.

وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم انقلاب و نظام را حفظ کنیم باید رو به جلو حرکت کنیم و در این حرکت پیروز جریان شما ملت ایران هستید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: کشور میلیون‌ها نیاز و فرصت شغلی دارد که باید هرکس هر کاری از دستش بر می‌آید برای تحقق اهداف انقلاب انجام دهد.

وی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان در حالت آفند و ما در حالت دفاع بودیم، اما امروز برعکس شده و ما در حالت آفند هستیم و دشمنان دفاع می‌کنند.

سردار حاجی زاده ابراز کرد: اگر امروز در حوزه نظامی موفقیم حاصل روحیه انقلابی و عمل جهادی اخلاص است.

وی درباره ادعای برخی مقامات امریکایی مبنی بر نفوذ به سیستم موشکی ایران و مختل کردن آن تصریح کرد: این یک دروغ بسیار بزرگ است چرا که اگر آنها چنین ادعایی دارند باید بگویند برای چه به دنبال مذاکره در این عرصه با ما هستند، من معتقدم این حرف آنها بالاتر از دروغ بوده و یک افتضاح بزرگ است.

فرمانده  نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه با اتکا به حوزه های علم و فناوری به خود کفایی رسیده ایم، گفت: امروز به لطف انقلاب اسلامی در حوزه تولید قطعات هواپیما و خودرو به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم.

وی با اشاره به اضهارات استکبار در خصوص خرابکاری در سیستم نظامی ایران گفت: در مقطعی آمریکا و رژیم صهیونیستی با خرابکاری در برخی از قطعات نظامی به دنبال ضربه بودند که ما با هوشیاری از آن تهدید به عنوان فرصت استفاده کردیم.

سردار حاجی زاده افزود: آن‌ها در برخی از قطعات دستکاری شده شتاب سنج‌های میکرو جاسازی کرده بودند که ما با شناسایی آنها، از قطعات میکرو شتاب سنج برای ساخت دیگر قطعات نظامی استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: ما در مرکز کنترل سپاه، تردد هواپیما‌های داعش و فعالیت‌های آن‌ها در آسمان عراق و سوریه را رصد کرده و در کنترل خود داشتیم.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: ما هر جا که مسئول شایسته انتخاب کردیم خروجی آن مثبت بوده است و باید با تجدید نظر در انتخاب‌های خود آینده کشور را تضمین کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: باید مراقب باشیم و در انتخابات اسیر دو قطبی گرایی و حرکات نفوذی دشمن نشویم.
سردار حاجی زاده تاکید کرد: باید دست در دست هم با اجرای گام دوم انقلاب، کشور را در تمامی عرصه‌های جهانی سربلند کنیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x