اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مهدی شرفی : تجلیل از دانش آموزان قرآنی تاثیر بسزایی در تشویق نسل جوان به سوی آموزه های کلام وحی است.

مهدی شرفی فرماندار استهبان : تجلیل از دانش آموزان قرآنی تاثیر بسزایی در تشویق نسل جوان به سوی آموزه های کلام وحی است

دانش آموزان ممتاز قرآنی در استهبان تجلیل شدند.

در مراسمی که یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در استهبان فارس برگزارشد، از ۴۷ نفر دانش آموز برتر قرآنی که صاحب عنوان های برتر کشوری، استانی و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت، نماز و مسابقه تلویزیونی اسراء شده بودند، با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،   مهدی شرفی فرماندار استهبان در این آیین گفت: استهبان عنوان قرآنی بودن را یدک میکشد و تجلیل از دانش آموزان قرآنی می تواند تاثیر بسزایی در مسیر تشویق نسل جوان به سوی آموزه های کلام وحی داشته باشد و یک رسالت خطیر است.

مهدی شرفی ،فرمانداراستهبان ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: گرایش دانش آموزان به سمت و سوی قرآن علاوه بر داشتن اجر اخروی می تواند زمینه پیشرفت آنان را در عرصه کسب دانش را تا حد زیادی هموار نماید چرا که به فرموده ائمه اطهار ( ع ) این کتاب آسمانی منشاء نور و رحمت است.

این مسئول از زحمات دانش آموزان و اولیاء آنان قدردانی کرد و بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها تاکید کرد.

این آیین با حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان ، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش ، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنان یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در فرمانداری استهبان برگزار شد.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x