اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

انتصاب های جدید در فرماندهی انتظامی استان اصفهان/با حکم سردار اشتری، سر هنگ جهانگیر کریمی و سرهنگ مختار درخشان منصوب شدند

انتصاب های جدید در فرماندهی انتظامی استان اصفهان/با حکم سردار اشتری، سر هنگ جهانگیر کریمی و سرهنگ مختار درخشان منصوب شدند

معاونت های اجتماعی و آموزش، نقش محوری در ماموریت های ناجا دارند

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی استان گفت: معاونت اجتماعی و معاونت آموزش، از معاونت های پایه ای و پرتاثیر در نیروی انتظامی بوده و نقش مهم و محوری در ماموریت های این نیرو دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”مهدی معصوم بیگی” در آئین تکریم و معارفه معاونین اجتماعی و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تقدیر از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حقیقتاً خدمت به مردم جایگاه ویژه و ممتازی دارد و اگر این خدمت در نظام جمهوری اسلامی انجام شود اجر و پاداش آن مضاعف تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرصت ها زودگذر هستند افزود: باید فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانیم و شکر آن هم این است که تا می توانیم تلاش کنیم و از منصب هایی که در اختیار ما قرار می گیرد برای خدمت بیشتر بهره ببریم.

 

نقش عمده و محوری معاونت های آجتماعی و آموزش در ناجا

سردار معصوم بیگی، در ادامه ۲ معاونت اجتماعی و آموزش را در ماموریت های نیروی انتظامی پرتاثیر عنوان کرد و گفت: این ۲ معاونت در کسب موفقیت های  نیروی انتظامی نقش مهم، عمده و محوری دارند.

فرمانده انتظامی استان با ترسیم ۲ هدف عمده و کلان “کسب سرمایه اجتماعی” و “اجتماعی کردن امنیت” برای معاونت اجتماعی، اظهار داشت: کسب سرمایه اجتماعی باعث همگرایی و همراهی مردم، نهادها، دستگاه ها، دولت، مجلس، دستگاه قضائی و کل جامعه با ماموریت های ناجا می شود.

سرمایه اجتماعی؛ تسهیل کنده ماموریت های ناجا

 

 

وی سرمایه اجتماعی را باعث تسهیل در انجام ماموریت های ناجا توصیف کرد و گفت: اگر نیروی انتظامی از سرمایه اجتماعی قوی برخوردار باشد خواسته این نیرو از زبان مردم، وکلای مردم، دستگاه قضائی و از زبان دولت گرفته می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان اولین مؤلفه در کسب سرمایه اجتماعی را پاسخگو بودن و درست عمل کردن به وظایف دانست و بیان داشت: سرمایه اجتماعی با شعار دادن و سخنرانی کردن به دست نمی آید بلکه باید مؤلفه های آن را خوب بشناسیم و بعد آن ها را عملیاتی کنیم.

سردار معصوم بیگی، تصریح کرد: یک سازمان به میزانی که دارای آبرو و مقبولیت عام باشد به همان میزان نیز سرمایه اجتماعی آن سازمان افزایش پیدا می کند.

افزایش سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی

 

فرمانده انتظامی استان از افزایش سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی طی سالیان اخیر خبر داد و در توضیح دلایل این موفقیت گفت: اگر امروز می بینیم که موضوعات صنفی و اجتماعی به امنیتی تبدیل نشدند نشان می دهد که ناجا در کسب سرمایه اجتماعی عملکرد خوبی داشته است.

وظیفه پلیس، تولید امنیت  نیست

وی در خصوص “اجتماعی کردن امنیت” نیز گفت: به میزانی که ما بتوانیم مسئولیت پذیری را در جامعه نهادینه کنیم، به همان میزان می توانیم شهروندان هنجارشکن و برهم زننده امنیت را به تولید کننده امنیت مبدل سازیم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تولید امنیت وظیفه پلیس نیست بلکه حافظ آن است گفت: تولید امنیت برعهده دستگاه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عموم مردم است اما امروز نیروی انتظامی هم در تولید امنیت و هم در حفظ آن فعالیت می کند که باید مردم و نهادها را نسبت به وظایف خود در تولید امنیت جامعه بیشتر آشنا کنیم.

آموزش، شاه راه کارآمدی یک سازمان

 

سردار معصوم بیگی سپس به اهمیت معاونت آموزش در نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت: آموزش شاه راه کارآمدی یک سازمان و باعث بهره وری و کاهش هزینه ها است.

وی در عین حال یکی از بستر های “کسب سرمایه اجتماعی” و “اجتماعی شدن امنیت” را نیز در انجام دقیق ماموریت معاونت آموزش عنوان و تاکید کرد: آموزش برای همه سازمان ها و دستگاه ها لازم اما برای نیروی انتظامی واجب است و هیچ زمانی نمی توانیم آن را از ناجا جدا کنیم و بنابر این نیاز است تا با قوت و شتاب بیشتری این موضوع را دنبال کنیم.

تقدیر از زحمات معاون اجتماعی و آموزش پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان، با تقدیر از زحمات بیش از ۱۰ ساله سرهنگ “جهانگیر کریمی” در معاونت اجتماعی این فرماندهی، وی را مدیری سخت کوش، مسئولیت پذیر، ارزشی و تلاشگر توصیف کرد و اظهار داشت: در مدتی که مسئولیت فرماندهی انتظامی استان را داشتم چیزی جز تلاش، صداقت درستی و نوآوری از از وی ندیدم و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.

سردار معصوم بیگی، در پایان با تقدیر از تلاش های سرهنگ” مختار درخشان” گفت: دلیل اینکه وی برای ۲ دوره تصدی معاونت آموزش پلیس استان را برعهده داشته پرنشاط بودن و دلسوزی نسبت به کار است و برای او نیز در سمت معاونت اجتماعی استان آرزوی توفیق دارم و امیدوارم انشاء الله با این انتصاب هایی که امروز انجام شد شاهد یک جهش و تحول بیشتری در هر دو معاونت باشیم.

 

 

انتصاب های جدید در فرماندهی انتظامی استان اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ با حکم سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی کشور ، معاونان جدید اجتماعی و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سمت های جدید خود منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جواد درستکار”رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان و با حکم سردار اشتری، سر هنگ “جهانگیر کریمی” به سمت معاون تربیت و آموزش و سرهنگ” مختار درخشان” به سمت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان منصوب شدند.

در حکم فرمانده نیروی انتظامی کشور خطاب به معاون جدید اجتماعی پلیس اصفهان آمده است: «لازم است با پیروی از ولی فقیه و سلسله مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده و در راستای اجرای مفاد دستورالعمل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا نسبت به نمونه سازی الگوهای مشارکت مردمی در امور انتظامی و امنیتی کوشا باشید.

لازم است در تهیه و ارائه راهکارهای مناسب برای تعامل هرچه بیشتر با مردم و تحقق پلیس جامعه محور اهتمام جدی به عمل آورید.

توفیقات روز افزون شما را در راستای عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

همچنین در حکم سردار اشتری، خطاب به معاون جدید تربیت و آموزش پلیس اصفهان نیز آمده است:« لازم است با پیروی از ولی فقیه سلسله مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده ، با اهتمام به امر تربیت و آموزش کارکنان بپردازید.

انتظار می رود با درایت و هوشیاری همراه با سرعت، دقت و صحت عمل در اجرای طرح های ابلاغی و برنامه ریزی به منظور ارتقای سطح علمی و آموزشی کارکنان کوشا باشید.

توفیقات روز افزون شما را در راستای عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

گفتنی است، سرهنگ “درخشان”، پیش از این مدت ۶ سال مسئولیت معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی را برعهده داشت.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x