اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

امیر محسن آذرافروز : ارتش دارای پتانسیلی هست که در جهت توسعه عمرانی شهرکمک زیادی نموده است.

امیر محسن آذرافروز : ارتش دارای پتانسیلی هست که در جهت توسعه عمرانی شهرکمک زیادی نموده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروزفرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری در افتتاح عملیات اجرایی احداث خیابان حد فاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان : ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارای یکپتانسیلی هست ، از همه نظر، که می تواند در جهت توسعه عمرانی شهرکمک زیادی بویژه در شهرداری و بویژه با مدیریت شهرداری در شهرداری دارای تعاملات زیادی بوده ایم.

کلنگ احداث محور کمکی خیابان ارتش به موازات خیابان ارتش حدفاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان به زمین زده شد.در این مراسم که با حضور شهرداراصفهان دکتر نوروزی و رضایی شهردار منطقه ۵ و امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروزفرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری و مدیران شهری و شهروندان حضور داشتند. ابتدا امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروز فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری در افتتاح عملیات اجرایی احداث خیابان حد فاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارای یکپتانسیلی هست ، از همه نظر، که می تواند در جهت توسعه عمرانی شهرکمک زیادی بویژه در شهرداری و بویژه با مدیریت شهرداری در شهرداری دارای تعاملات زیادی بوده ایم..

 

احمد رضایی از آغاز عملیات اجرایی محور کمکی خیابان ارتش گفت: اراضی بر سر راه احداث این خیابان، نظامی و متعلق به ارتش است در این راستا توافقات و تعاملات لازم برای احداث این محور کمکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طول این محور سه کیلومتر و عرض آن از ۶۰ تا ۷۵ متر متغیر است افزود: بر اساس پیش بینی انجام شده، این طرح طی شش ماه آینده تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان درباره اهمیت احداث این محور کمکی ادامه داد: خیابان ارتش تنها محور شریانی با ظرفیت بالا در جنوب غرب اصفهان است، البته شریان‌های دیگری همانند خیابان محتشم کاشانی نیز در این ناحیه شهر وجود دارد، اما هیچ کدام ظرفیتی در حد محور ارتش ندارد.

رضایی افزود: محورهای شمالی جنوبی در این ناحیه، همانند خیایان سیمین، خیابان سهروردی و خیابان وحید در تقسیم بار ترافیکی موثر بوده، اما در نهایت ترافیک این محورها به خیابان ارتش منتهی می‌شود.

وی تصریح کرد: بلوار دکتر حسابی در ورودی بلوار گلهای شهرک امیریه است که تا بلوار جانبازان امتداد پیدا می‌کند؛ محور کمکی در نظر گرفته شده ادامه بلوار جانبازان است، بنابراین با انجام اقدامات تکمیلی ترافیک به انتهای اتوبان ذوب آهن منتقل و به موازات خیابان ارتش تا انتهای بلوار شهدای صفه نیز ادامه پیدا می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای اولیه و توافق با پیمانکار هزینه عملیات اجرایی این محور کمکی بالغ بر ۹ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان درباره اهداف این طرح و توافقات انجام گرفته اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، پیش بینی توسعه شهر در آینده، کاهش بار ترافیکی و طراحی مناسب یک خیابان از جمله اهداف این طرح است؛ طی سالهای گذشته تعاملات مناسب در این زمینه با ارتش انجام و طی سه تا چهار ماه اخیر پیگیری برای اجرای این طرح انجام شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x