استان ورزشی

افشاگری علی کریمی در مورد کی‌روش/ ماجرای واریز ۱۰۰ هزار دلار با امضای کفاشیان!

علی کریمی در تازه‌ترین افشاگری خود از ماجرای پیراهن‌های آل اشپورت و مسائل مالی فدراسیون و کی روش با این شرکت پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، ماجرای پیراهن‌های آل اشپورت و فدراسیون فوتبال دو سالی است که سوژه اصلی رسانه هاست و هر بار در مورد این شرکت گزارش‌های متفاوتی ارا ئه می‌شود.

در روز‌های نخست چالش میان فدراسیون فوتبال و نماینده آل اشپورت بحث کیفیت پایین محصولات این شرکت و پس از آن مدعی شدند که رد پای برخی افراد نزدیک به ورزش هم در این پرونده دیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد تمامی این اتفاقات برای رد گم کنی بوده است و با سندی که علی کریمی از توافق طرفین منتشر کرد در نهایت رد پای کی روش و کفاشیان از همه پر رنگ‌تر بود.

در سند منتشره علی کریمی قرارداد آل اشپورت و فدراسیون فوتبال با امضای علی کفاشیان حاوی نکات جالبی است که کی روش در این ماجرا ذینفع است و دلیل تمامی این اتفاقات شخص سر مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

در این توافق نامه قید شده است که شرکت آل اشپورت باید برای اجرای تفاهم نامه که در نامه زیر مشاهده خواهید کرد ۱۰۰ هزار دلار به حساب کارلوس کی روش واریز کند و در ازای هر بازی در جام جهانی مبلغ ۲۵ هزار دلار به سر مربی تیم ملی فوتبال بدهد و البته چک‌های تسویه حساب کی روش را هم باید پاس کند.

در بندی دیگر از توافق نیز آل اشپورت متعهد شده بود در صورت بازی در مرحله دوم و دور بعدی جام جهانی برزیل در ازای هر بازی ۲۵ هزار دلار جداگانه به کی روش پرداخت شود و شرط اصلی شروع توافق نیز پرداخت ۱۰۰ هزار دلار اولیه به کارلوس کی روش بود.

تصویر سند منتشره از سوی علی کریمی؛

افشاگری علی کریمی در مورد کی روش/ ماجرای ۱۰۰ هزار دلار با امضای کفاشیان!

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x