اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

محسن رضایی: عده‌ای غرب‌زده سالهاست اقتصاد ایران را به گروگان گرفته‌اند

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ماجرای اخیر کانال مالی با اروپا، اظهار داشت عده‌ای غرب‌زده سالهاست اقتصاد ایران را به گروگان گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، محسن رضایی  عضو و دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بدعهدی‌های اخیر اروپا و تحلیل و بررسی ماجرای کانال ویژه مالی با اروپا پرداخت.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌‌ها، اروپایی‌ها وعده جبران داده بودند؛ به این ترتیب که اولاً روزانه یک میلیون بشکه نفت از ایران بخرند و ثانیاً کانالی شبیه کانال تأمین مالی کوبا برای ایران ایجاد کنند. حال آن که اولاً از خرید نفت ایران سرباز زدند و ثانیاً به جای کانال تأمین مالی، کانال تهاتری، آن هم فقط از جانب سه کشور اروپایی و نه همه اروپا برای ایران گشودند؛ و این یعنی به جای ٢٠ میلیارد دلار تنها یک میلیار دلار تجارت با اروپا صورت بگیرد.

عده‌ای غرب‌زده سالهاست اقتصاد ایران را به گروگان گرفته و مردم را معطل بازشدن درهای غرب به روی کشور نگاه داشته‌اند. تنها راه نجات اقتصاد کشور، فرمول انقلاب اسلامی است؛ همان فرمولی که توانست دست شاه و صدام را از کشور کوتاه و توانمندهای درونی ملت را احیا کند. با بروز چنین توانمندی‌هایی است که رابطه با غرب هم از گفتمان مسلط آنها خارج شده و دوسویه و متوازن خواهد شد.

رضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x