اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شیرازبا توجه به قدمت دیرینه اش ، می تواند یک قطب هنری باشد، دستیاری خاله شادونه نپذیرفتم.

بانوی هنرمند شیرازی:

شیرازبا توجه به قدمت دیرینه اش ، می تواند یک قطب هنری باشد، دستیاری خاله شادونه را به خاطر مشکلات شخصی نپذیرفتم.

تارا امیری بازیگر و هنرمند صداپیشه شیرازی می گوید: شیراز با توجه به قدمت دیرینه اش در حوزه فرهنگ و هنر می تواند تبدیل به یک قطب هنری در کشور شود و هنرمندان زیادی را به جامعه هنری معرفی نماید.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، این هنرمند جوان که سابقه عروسک گردانی و صدا پیشگی در حوزه کودک را دارد، اخیراً در سریال هلل یوس به کارگردانی مصطفی نامجو نقش آفرینی کرده است و به گفته خودش پیشنهاد همکاری با ( خاله شادونه ) را صرفاً به خاطر مشکلات شخصی نپذیرفته است..

او در این باره گفت: چون در حوزه تقلید صدا و تئاتر برای کودکان فعالیت می کنم، پیشنهاد شد به تهران بروم و دستیار ملیکا زارعی ( خاله شادونه ) باشم، اما به علت مشکلات شخصی و بعد مسافت نتوانستم این پیشنهاد را بپذیرم.

این بانوی هنرمند افزود: فعالیت های هنری زیادی به ویژه در حوزه فیلمسازی در شیراز  صورت می گیرد که می تواند خروجی های مثبتی در پی داشته باشد، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان نیز احساس می شود،

حمایتی که تا به امروز ملموس نبوده است.

او خواستار پشتیبانی بیشتر مسئولان از هنرمندان شهرستانی شد .

امیری که متولد شیراز است و در دانشگاه نرم افزار کامپیوتر خوانده است از خانواده خود به عنوان اصلی ترین حامی اش یاد می کند، این هنرمند همچنین از سال ۱۳۹۳ وارد عرصه صداپیشگی کودک نیز شده است و به گفته خودش میگوید دوست دارد بازیگری را جدی تر دنبال کند.

تارا امیری معتقد است خودباوری و امید در کنار برنامه ریزی اصولی می تواند معجزه کند و انسان را به هر خواسته ای برساند، رویه ای که او  میگوید خودش در زندگی دنبال کرده است و می تواند چراغ راه جوانان باشد.

دریافت خبر: حسین رنجبر

تنظیم و انتشار: روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x