اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ حسن یاردوستی : دستگیری ۳۳ سارق درطرح عملیاتی فجر یک ، اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان : دستگیری ۳۳ سارق درطرح عملیاتی فجر یک ، اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

دستگیری ۳۳ سارق درطرح عملیاتی فجر یک

 

 

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح عملیاتی فجر ۱ و دستگیری ۳۳ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای طرح های عملیاتی به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم، اولین مرحله از طرح عملیاتی فجر ۱، بامداد امروز اجرایی شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳۳ سارق در این طرح، بیان داشت: ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودروی مسروقه نیز از سارقان کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : همچنین در نتیجه اجرای این طرح ۴۹ معتاد متجاهر نیز از سطح معابر شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اقدام خوب پلیس در دستگیری محکومان فراری در این طرح، اظهار داشت: ۲۰ مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از اهداف جدی و در دستور کار مستمر پلیس می باشد و شهروندان عزیز هم می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x