اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مجری بریتانیایی برای عمل زیبایی راهی تهران شد + عکس

مجری معروف انگلیسی برای عمل جراحی پلاستیک به ایران سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  اسپوتنیک، رودریگو آلوز، شخصیت ۳۴ ساله و معروف بریتانیایی برای انجام ۷ عمل جراحی زیبایی به ایران سفر کرده است.

آلوز، تاکنون ۶۳ عمل جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده و برای بار دوم به ایران آمده تا ۷ عمل دیگر انجام دهد. این جراحی های زیبایی شامل: جراحی ترمیمی بینی، لیفت صورت، پروتز چانه، لیفت سنترال لب و همچنین لمینت دندان ها است که توسط متخصصین و جراحان ایرانی می شود.

​وی گفت: این بزرگترین جراحی در زندگی من است. شاید بعد از این عمل ها مجبور شوم در گذرنامه خود تغییر ایجاد کنم چرا که سیستم تشخیص چهره فرودگاه دیگر قادر به تشخیص من نخواهد بود.

آلوز با اشاره به اینکه پزشکان ایران در جراحی پلاستیک در دنیا بی نظیر و بهترین هستند، افزود: قول نمی دهم که این آخرین عمل جراحی پلاستیک من باشد.

رودریگو آلوز مجری معروف تلویزیونی که به مرد باربی عروسکی در جهان معروف است به ۶ زبان مسلط بوده و در کشورهای مختلف برنامه های پربیننده تلویزیونی اجرا می نماید

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x