اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

واکنش فرودگاه بیشکک قرقیزستان به سقوط هواپیمای ۷۰۷ در ایران/هواپیمای باربری ۷۰۷ حامل گوشت برای کمک در طرح مردم‌یاری

سخنگوی فرودگاه بین‌المللی «مناس» بیانیه‌ای درباره سقوط یک فروند هواپیمای باری ۷۰۷ که از این فرودگاه پرواز کرده بود صادر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، سخنگوی فرودگاه بین‌المللی «مناس» واقع در بیشکک قرقیزستان در بیانیه‌ای گفته هواپیمای باربری که دوشنبه در ایران سقوط کرد از این فرودگاه پرواز کرده بود. وی گفته این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی پیام (پیام‌ایر) بوده است.
یک فروند هواپیمای باری ۷۰۷ هنگام فرود در فرودگاه فتح دچار سانحه شد. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفته که این هواپیما دچار آتش‌سوزی شده است.
 روابط عمومی ارتش طی بیانیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری ۷۰۷ حامل گوشت برای کمک در طرح مردم‌یاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.
جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم های تخصصی در دست بررسی است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان محمدی اصل

گوشت به دلیل قاچاق گسترده با کمبود مواجه و آن قدر گران شده که چند ماهه نتوانستیم گوشت بخوریم با این حال دولت از یک طرف شعار مبازه با قاچاق سر می دهد و از طرف دیگر با وجود کمبود ذخیره ارزی از خارج گوشت وارد می کند ولی گوشت وارداتی هم قاچاق شده و دست مردم نمی رسد، آیا بهتر نبود دولت در عمل به تکالیف قانونی خود جلوی قاچاق را گرفته و با فساد و رانت مبارزه کرده و دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را که مدافعان کشور بودند به کام مرگ نمی فرستاد ؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x