اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

آخرین جزئیات از پرداخت عیدی بازنشستگان

آخرین جزئیات از پرداخت عیدی بازنشستگان

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته مشکلی برای پرداخت عیدی بازنشستگان نخواهیم داشت.

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمدحسن زدا در مراسم روز پرستار، اظهار کرد: مشکلات پرستاران را شناسایی کرده‌ایم و در این زمینه نیاز به توجه بیشتری داریم. چرا که همه مشکلات آ‌نها از جنس خاصی نیست.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم کمیته‌هایی تشکیل دهیم و به اتفاق نماینده پرستاران راهکارهایی را برای حل مشکلاتشان پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا درحال‌حاضر تامین اجتماعی امکان جذب پرستار دارد، ‌گفت: اخیرا شنیده‌ام که ۱۹ هزار پرستار در سال آینده در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند و اگر با بررسی‌های صورت گرفته ما نیز اگر به این نتیجه برسیم قطعا در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر توزیع بسته‌های حمایتی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص اقدام خواهند کرد و سازمان تامین اجتماعی اجرا‌کننده است. هر آنچه که مصوب به ما ابلاغ کنند اجرا واهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا ناباروری تحت پوشش بیمه نیست، گفت: تامین اجتماعی تابع شورای‌عالی بیمه است و ما مجری آن هستیم و تاکنون در تامین اجتماعی تصمیم جدیدی برای تحت پوشش قرار گرفتن نازایی نداشته‌ایم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حل مشکلات پرستاران نیز اضافه کرد: درحال‌حاضر ما ۱۵ هزار پرستار و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تخت داریم و باید در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود.

زدا درباره دومین مرحله بسته‌های حمایتی اظهارکرد: درحال‌حاضر دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی بسته‌های حمایتی را دریافت کردند و افرادی که هنوز نسبت به دریافت آن موفق نشدند با شماره ۱۴۲۰ می‌توانند تماس بگیرند که تاکنون ۱۳۰ هزار نفر تماس گرفتند و به واحدهای اجرایی معرفی شدند تا بلافاصله در صورت تایید به حساب‌شان واریز شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x