اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

بیانیه ی تشکلهای فرهنگیان به مسئولین کشور

 

بیانیه ی تشکلهای فرهنگیان به مسئولین کشور

پایگاه خبری احوال نیوز ،

بسم الله الرحمن الرحیم
پیرو اقدامات و بیانیه های گذشته مبنی بر مطالبه درخواست های بحق همکاران محترم و در آستانه بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، نکات ذیل مورد تاکید مجدد قرار می گیرد:
۱- با توجه به آموزه های دینی، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای امام راحل عظیم الشان(ره) و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی ، لازم است مسئولین محترم در دولت و مجلس شورای اسلامی تمام همت خود را صرف رفع تبعیض و مشکلات مردم به ویژه دغدغه های قشر مومن، فرهیخته، زحمت کش و قدرشناس فرهنگیان نمایند.
۲- ارائه لایحه نظام رتبه بندی معلمان که بیش از سه ماه است در کمیسیون اجتماعی دولت معطل مانده و تصویب آن توسط مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت مورد انتظار و زمینه ساز رفع بخشی از مشکلات فرهنگیان می باشد.
۳- رفع تبعیض در پرداخت های دولت به کارمندان در دستگاه های مختلف اقدام حداقلی در جهت برقراری عدالت اجتماعی می باشد.
۴- بهبود معیشت بازنشستگان محترم و اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین مورد انتظار است.
۵- بهبود شرایط بیمه تکمیلی و تسهیل شرایط استفاده از آن و پرداخت عاجل مطالبات همکاران در این زمینه.
۶- پرداخت مطالبات همکاران از جمله حق التدریس، حق الزحمه امتحانات، پاداش پایان خدمت و... .
۷- افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور حتی به میزان دوران دفاع مقدس به منظور رفع تنگناهای ناشی از کاهش هر ساله سهم آموزش و پرورش.
۸- اجرای کامل طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در همه حوزه های پیش بینی شده بویژه در حوزه نیروی انسانی و محدود نکردن آن به تغییر ساختار.
۹- بازگشت اصل، سود و ارزش افزوده سرمایه های همکاران به صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت و استفاده از این سرمایه های کلان در جهت رفع مشکلات فرهنگیان.
۱۰- تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و ممانعت از ورود نیروهای ناکارآمد و غیر متخصص و پرهیز جدی از خصوصی سازی این دستگاه مهم و تاثیرگذار.
۱۱- ایجاد زمینه مناسب برای ادامه تحصیل فرهنگیان و رفع مشکلات موجود بر سر راه اعمال مدرک تحصیلی همکاران.
۱۲- اتخاذ شیوه مناسب در برخورد با مطالبات فرهنگیان و رعایت شان و منزلت این قشر نجیب و فرهیخته.

با توجه به اینکه موارد فوق مطالبه همیشگی همکاران محترم فرهنگی می باشد، شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان همواره و از طرق مختلف پیگیر این موارد و سایر حقوق و مطالبات بحق همکاران محترم بوده و خواهد بود بنابراین شایسته است همکاران محترم از راه های مناسب شان فرهنگی خود پیگیر مطالبات بوده و از ورود نا اهلان به عرصه مطالبات خود که می تواند شان و منزلت فرهنگی آنان را تحت الشعاع قرار دهد، جلوگیری نمایند.
مصداق بارز ورود نا اهلان، برخی گروه ها و کانال های مجازی مجهول است که معلوم نیست توسط چه کسانی و با چه اهدافی راه اندازی و مدیریت می شود بنابراین هرگونه دعوت به تجمع جز در مواردی که با بیانیه رسمی و توسط تشکل های شناخته شده و شناسنامه دار فرهنگیان برنامه ریزی و اعلام می گردد خلاف مصالح فرهنگیان بوده و لازم است همکاران محترم صفوف خود را از اخلال گران و سوء استفاده کنندگان جدا نمایند.
توفیقات مسئولین محترم در جهت شنیدن مطالبات بحق فرهنگیان و اتخاذ تدابیر ویژه جهت رفع مشکلات را آرزومندیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جامعه اسلامی فرهنگیان استان اصفهان
کانون تربیت اسلامی استان اصفهان
فرهنگیان فرهیخته استان اصفهان
فرهنگیان عدالت خواه استان اصفهان
۱۳۹۷/۱۰

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x