اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تجمع کشاورزان کنار پل خواجو در اصفهان/ رئیس جمهور نیز در اقدامی تبلیغاتی جهت کسب رای از مردم استان قول داده بود که این رودخانه هیچ گاه خشک نشود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  از اصفهان، صبح امروز جمعی از کشاورزان شرق اصفهان که به دلیل خشکسالی امکان کشت و زرع ندارند حوالی پل خواجو تجمع کردند.

کشاورزان نسبت به بی‌توجهی مسؤولان اعتراض داشته و خواستار رسیدگی به وضعیتشان و بهبود شرایط اشتغال در شرق اصفهان بودند.

تجمع امروز اتفاق جدید نبوده و در ادامه تجمعات قبلی کشاورزانی است که در دو سال اخیر آبی برای کشاورزی نداشته‌اند و تنها بخشی از خسارت نکاشت خود را تحت عنوان حق آبه دریافت کرده‌اند. رئیس جمهور نیز در اقدامی تبلیغاتی جهت کسب رای از مردم استان قول داده بود که این رودخانه هیچ گاه خشک نشود ، وحتی اگر آب کمی هم باشد از این رودخانه جاری شود!!!

قولهایی که همیشه در هنگام انتخابات از دهان نمایندگان استان و حتی شورای شهر و جاهایی که انتخاباتی وجود دارد ، به کشاورزان داده می شور.

تفاوت تجمع امروز حضور کشاورزان در بستر خشک زاینده رود و کنار پل تاریخی خواجو بود؛ در حاشیه این تجمع نیروهای انتظامی برای حفظ نظم و تردد خیابان های منتهی به پل خواجو حضور داشتند.

این تجمع با اشاره به مطالبه اصلی تجمع‌کنندگان یعنی حق‌آبه کشاورزی شرق با مدیریت کشاورزان حاضر به پایان رسید.

هرچند که مسؤولان استانی و نمایندگان مردم تاکنون پیگیری‌هایی را در حوزه‌های تأمین آب، پرداخت خسارات، ایجاد کشت و مشاغل جایگزین در منطقه شرق اصفهان انجام داده‌اند اما کشاورزان معتقدند باید سرعت به نتیجه رسیدن این اقدامات افزایش یابد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x