اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سلطان کاغذ دستگیر شد / بازداشت سلطان کاغذ همراه یک گروه ۱۶ نفره/ ارزش این پرونده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:
رئیس پلیس پایتخت از بازداشت سلطان کاغذ همراه یک گروه ۱۶ نفره خبر داد و گفت: ارزش این پرونده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

 

 

 

 

 

 

 پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس پایتخت از بازداشت سلطان کاغذ همراه یک گروه ۱۶ نفره خبر داد و گفت: ارزش این پرونده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰ در خصوص برخورد پلیس پایتخت با مواد مخدر اظهار کرد: در مبارزه با مواد مخدر پلیس تهران دو کار را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: جمع آوری معتادان و برخورد با فروشندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس پایتخت  قرار دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فرآیند بازپروری و بازگرداندن معتادان به سطح جامعه اشتباه است، گفت: ما معتادان را جمع می‌کنم و  بعد مجدد فردا می‌بینیم که همان معتادان کف خیابان هستند.
سردار رحیمی بیان کرد: در بخش مبارزه با مواد مخدر بالغ بر ۱۳ تن شکفیات مواد مخدر در تهران داشتیم که بیشتر تریاک بود اگر این ۱۳ تن مواد مخدر به دست جوانان می‌رسید چه اتفاقی می‌افتاد؟ همچنین۵۴ باند بزرگ را دستگیر کردیم و ۵۵۰ قاچاقچی عمده دستگیر و ۲۰ هزار معتاد را جمع آوری کردیم.
وی بیان کرد: تا چند هفته آینده مرکز بازپروری سروش را راه اندازی می‌کنیم و حدود ۲ هزار متعاد متجاهر را که حتی خانواده هایشان آنها را ترد کرده اند را بازپروری کنیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس را موتور سیکلت سواران متخلف گفت: تمام موتور سیکلت‌ها به خصوص موتور سیکلت‌های سنگین باید پلاک داشته باشند.
سردار رحیمی در خصوص برخورد با سارقان منازل بیان کرد: با سارقان منزل در قالب دو طرح رعد و طرح مبارزه با سارقان منزل برخورد می‌کنیم.
وی تاکید کرد: امروز اشراف پلیس روی جرائم بسیار بالا است به گونه‌ای که طی دو هفته گذشته دو باندی که در تهران قصد سرقت مسلحانه داشتند قبل از انجام هر کاری شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس رهنمایی و رانندگی کار خود را در حوزه هوشمند سازی آغاز کرده است و قصد داریم سیستمی را راه اندازی کنیم تا اگر هر خودروی سرقتی از جلوی هر دوربین عبور کند به سرعت شناسایی شود.
وی در خصوص روند دستگیری سلطان سکه گفت: پلیس تهران در راه مبارزه با دلالان ارز در شرایطی وارد کار شد که وضعیت بازار خوب نبود و امروز ما بعد از سه دهه و بعد از دستگیری ۵۰۰ دلال بازار ارز می توانیم بگوییم تمام دلالان ارز تهران را جمع کرده‌ایم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: در مواردی هم خط دلالان ارز را تا لب مرز رد گیری کردیم و این کار ادامه خواهد داشت.
سردار رحیمی گفت: در حوزه کارت‌های اجاره افرادی بودند که بیش از هزار کارت مردم را اجازه می‌کردند که این افراد دستگیر شدند و در مجموع به ۱۷ پرونده بزرگ با کار عملیاتی پلیس پایتخت در قوه قضاییه تشکیل شده است.
سردار رحیمی با اشاره به دستگیری باند وارد کننده کاغذ با ارز دولتی گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ طی چند روز گذشته توانسته است یک گروه ۱۶ نفره را که اقدام به خرید ۳۰ هزار تن کاغذ را با ارز دولتی وارد کردند را دستگیر کند.
وی افزود: این باند هیچ کدام از کاغذها وارد شده با کشور را با ارز دولتی وارد وارد کرده بودند را به بازار عرضه نکرده و حتی در مواردی با ارز دریافت شده هیچ کاغذی وارد نشده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ارزش این پرونده تا امروز بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x