اجتماعی استان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویر احمد مرکزی

اعلام جرم علیه ۳ شهردار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وسایل بازی

اعلام جرم علیه ۳ شهردار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وسایل بازی


اعلام جرم علیه ۳ شهردار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وسایل بازی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شهرداری‌ها اعلام و زمانی را برای رفع مشکلات وسایل بازی مشخص کردیم، اما اقدامی صورت نگرفت که اداره‌کل استاندارد علیه شهرداران یاسوج، دهدشت و گچساران اعلام جرم کرده است برای شخصیت حقوقی شهرداری شهرداری یاسوج هم حکم صادر شده است.


به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیه سه شهرداری یاسوج، دهدشت و گچساران در خصوص وسایل بازی اعلام جرم کردیم.
بهمن رحمتی سه شنبه، ۱۱ دی ماه در نشست ظهر امروز کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان بر استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌های استان تأکید کرد و گفت: به شهرداری‌ها اعلام و‌ زمانی را برای رفع مشکلات وسایل بازی مشخص کردیم اما اقدامی صورت نگرفت که اداره‌کل استاندارد علیه شهرداران یاسوج، دهدشت و‌ گچساران اعلام جرم کرده است برای شخصیت حقوقی شهرداری شهرداری یاسوج هم حکم صادر شده است.
وی با اشاره به وضعیت آسانسورهای ادارات استان اظهارکرد: از مجموع ۸۴ آسانسور در ادارات استان، آسانسور ۷دستگاه شامل کمیته امداد استان و‌ منطقه ۲ شهرستان بویراحمد، اداره‌کل بنیاد شهید، اتاق بازرگانی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و دو آسانسور متعلق به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج استاندارد هستند .
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۸ جایگاه‌های CNG در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ جایگاه تائیدیه استاندارد دارد، ۱۲جایگاه فاقد تائیدیه هستند و ۷ مورد هم عدم همکاری ثبت شده و ۴ مورد گواهی استاندارد هم در حال دریافت گواهی استاندارد هستند.
رحمتی تصریح کرد: از ۷ جایگاه CNG عدم همکاری با اداره استاندارد، ۴ جایگاه مربوط به شهرداری‌های دهدشت، چرام، سی سخت و دوگنبدان است که تا پایان اسفند ماه برای استانداردسازی مهلت دارند .
وی اضافه کرد: سه مرکز یا جایگاه LPG در سطح استان وجود دارند که همه این واحدها غیراستاندارد هستند و یک واحد هم اصلا پروانه ندارد که باید در اسرع وقت اقدامات قانونی انجام شود.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت استانداردسازی واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی استان بیان کرد: ۵۴ واحد فعال شن و ماسه در استان داریم که از این تعداد، ۲۱ واحد دارای پروانه استاندارد و ۳۳ واحد فاقد پروانه استاندارد هستند.
۵۰ واحد تولید تیرچه بلوک فعال داریم که ۱۴ واحد پروانه استاندارد دارند و ۳۶ واحد نداردرحمتی تاکید کرد: ۱۰ واحد فعال بتن آماده در استان وجود دارد که ۷ واحد پروانه استاندارد دارد و سه واحد فاقد استاندارد هستند، از ۶ واحد فعال بلوک پلی استابرن در استان یک واحد پروانه استاندارد دارد و ۵ واحد فاقد پروانه استاندارد می باشند.
وی اضافه کرد: تذکرات نهایی داده شده و مهلت استانداردسازی به آنها دادیم که خیلی ها تمکین نکردند طی دو هفته گذشته در شهرستانهای بویراحمد و گچساران همه واحد‌های تولید شن و ماسه غیراستاندارد را پلمب کردیم که باعث شد بسیاری برای اخذ مجوز استاندارد اقدام کنند.
تیتر برتر
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x