اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

تصاویر دانشجویان کشته شده سقوط اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران + عکس

عکس هایی از ۱۰ دانشجوی دانشگاه علوم تحقیقات در سقوط اتوبوس دانشجویان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از اسپوتنیک، روز ۲۵ دسامبر، خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در سیمون بولیوار در تهران را اعلام شد: ساعت ۱۲:۲۲ ظهر یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس با تعداد زیادی مسافر در انتهای سیمون بولیوار، داخل یک آموزشی (دانشگاه علوم تحقیقات) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. ۱۰ دانشجو تا کنون جان باخته اند. در طی این حادثه ۹ نفر در محله حادثه کشته شدند و فرد دیگری در بیمارستان جان باخت. مسئولان ایرانی سکته راننده را علت این حادثه می دانند اما برخی دانشجویان ترمز بریدن اتوبوس و وضع بد حاده را علت این حادقه می دانند.

در پی این حادثه مقصران این حادثه توسط دولت ایران از کار بر کنار شدند. ۱۰ دانشجوی دانشگاه علوم تحقیقات در سقوط اتوبوس دانشجویان کشته شدند. کاربران ایرای این موضوع را به نقد کشیده اند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته، خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در سیمون بولیوار را اعلام شد: ساعت ۱۲:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس با تعداد زیادی مسافر در انتهای سیمون بولیوار، داخل یک آموزشی (دانشگاه علوم تحقیقات) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. ۱۰ دانشجو تا کنون جان باخته اند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

شاید بی ربط به نظر برسد اما در یکی از نظرات همین سایت های اینترنتی مثالی زدم که مجددا” ان را می نویسم.

از نظر کارفرمایان و صاحبان صنایع تحصیلات ومعلومات دانشگاهی هیچ ارزشی ندارد زیرا از دید انها کار همه افراد در صنایع به نوعی اپراتوری یا کارگری می باشد و اپراتوری و کارگری نیاز به دانش و تخصص ندارد مثل صنایع ما که مثلا” در صنعت الومینیوم یک فوق دیپلم دامپروری بدون داشتن هیچ دانشی در باره تولید فلز در خط تولید فلز الومینیوم در کنار یک فوق لیسانس متالورژی کار میکند و حتی یکبار این فوق دیپلم دامپروری در سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر در صنعت الومینیوم به سازمان خصوصی سازی صنایع (ایمیدرو) معرفی شد و از دست معاون وزیر اقای ……لوح تقدیر گرفت. بعدها همین فوق دیپلم دامپروری ادامه تحصیل داد و لیسانس متالورژی گرفت ومدعی متخصص بودن در صنعت الومینیوم شد. در صورتی که جای این فوق دیپلم دامپروری در پرواربندی یا سازمان گوشت، سازمان غله و اینجور جاهاست اما به راحتی وارد یک صنعت مهم فلزی شده و از دست معاون وزیر لوح تقدیر می گیرد. یک فوق دیپلم دامپروری تخصصش در امور گوسفندان است و باید در مواردی مثل کیفیت گوشت و یا نوع پشم گوسفندان اظهار نظر کند.
این فرد مدتی نیز رییس قسمت تولید فلز شد.

باور کنید اگر بالفرض جایی به عنوان نیروگاه هسته ای وجود داشته باشد که ندارد افراد با تحصیلات غیر مرتبط با پارتی و سفارش در انجا مشغول به کار خواهند شد و خواهیم دید که باز هم به عنوان مثال فلان رشته دامپروری در انجا پیشنهاد می دهد که برای عایقبندی اتصالات برقی نیروگاه از پشم گوسفند استفاده کنند که هم ارزان است و هم فراوان و تحریمها هم مانع دسترسی به پشم گوسفند نمی شود و پیشنهاد وی توسط هیئت مدیره مورد پذیرش قرار گرفته و ان فرد به عنوان یک محقق و پژوهشگر برتر به وزارتخانه معرفی شده و مورد تشویق وزیر مربوطه یا معاون وزیر قرار خواهد گرفت و پاداشی هم به وی خواهند داد.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x