اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

هنرمند جوان شیرازی: مهم ترین رکن بازیگری آموزش است / استعداد که یک موهبت ذاتی است

هنرمند جوان شیرازی:

مهم ترین رکن بازیگری آموزش است/ استعداد که یک موهبت ذاتی است

علی محمدیان هنرمند خوش آتیه شیرازی بر این باور است که اصلی ترین عامل در موفقیت یک بازیگر علاوه بر استعداد که یک موهبت ذاتی است، آموزش اصولی است.

محمدیان در گفتگو با پایگاه خبری احوال نیوز اعلام کرد: هنرهای هفت گانه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و یک هنرمند می بایست علاوه بر رشته تخصصی خود در دیگر حوزه های هنری نیز مطالعه داشته باشد.

او به گفته خودش بیش از ۲۰ سال است در حوزه تدریس موسیقی فعالیت میکند و استاد بازیگری اش هم زنده یاد احمد علامه دهر بوده است…

محمدیان گفت: از استاد علامه دهر چیزهای زیادی آموختم و قرار بود نمایش پلکان را با ایشان به روی صحنه ببریم که متاسفانه قسمت نشد و ایشان به رحمت خدا رفتند..

این هنرمند که در حوزه تصویر برداری و فیلمسازی نیز فعالیت میکند فیلم های کوتاه تلنگر یک و تلنگر دو را ساخته است و در حوزه ساخت کلیپ  نیز سابقه زیادی دارد.

این هنرمند  که  متولد ۱۳۶۰ در شیراز است به گفته خودش از طریق هنر گذران زندگی می کند و از مسئولان انتظار دارد هنرمندان جوان را حمایت بیشتری کنند.

او در فیلم  های سینمایی شهر خاکستری (  هادی رمضان پور ) و انتهای خیابان مهر ( کامران قدکچیان ) نیز به عنوان بازیگر حاضر بوده است..

این هنرمند که به گفته خودش کلیه کارهای ساخت یک فیلم کوتاه از جمله  تصویر برداری، بازیگری، موسیقی و تدوین را انجام میدهد می گوید چند فیلم کوتاه را آماده دارد و می خواهد در چند جشنواره ی استانی و کشوری حضور داشته باشد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x