اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بانوی بازیگر و فیلمساز شیرازی: تله فیلم قصاص آماده نمایش است، امیدوارم مسئولان از اثرم حمایت کنند

بانوی بازیگر و فیلمساز شیرازی:

تله فیلم قصاص آماده نمایش است، امیدوارم مسئولان از اثرم حمایت کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، گوهر غریبی بازیگر و فیلمساز شیرازی گفت: تله فیلم قصاص  که از مضمونی اجتماعی برخوردار است را آماده نمایش دارم، اما ترس از عدم برگشت سرمایه چالشی است که باعث شده ترجیح دهم این فیلم را  با دقت نظر خاصی به اکران عموم در بیاورم.

غریبی به پایگاه خبری احوال نیوز گفت: تله فیلم قصاص که برگرفته از یک داستان واقعی است ۶۴ دقیقه است و با همکاری کانون اصلاح و تربیت ساخته شده است و انتظار دارم لااقل نهادی چون صدا وسیما از اثرم حمایت کند.

او گفت: انگیزه ام از ساخت این اثر، نهادینه ساختن  فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است و میخواهم این سنت نیکو نمود بارزی بویژه در هنگامه مواجه شدن با سختی ها داشته باشد اثری که با بهره گیری از بازیگران بومی ساخته شده است.

او  به گفته خودش از ۱۷ سالگی تئاتر کار میکند  و ۴ اثر بوی پدر، رقیه خاتون، قصاص و فیلم کوتاه مرتضی پاشایی را خودش ساخته است و  ” آن بوی عطر آن بوی مشک” اولین کارتصویری اش بوده است..

گوهر غریبی با اشاره به اینکه در حال نگارش  اثری با عنوان کوچ نشین ها  نیز هست، گفت:  این اثر که برداشتی آزاد از سریال خاطره انگیز پس از باران است  را در مرحله ی نگارش فیلمنامه دارم  و در صورت تامین سرمایه دوست دارم این اثر را با استفاده از هنرمندان بومی بسازم.

غریبی گفت: هنرمندان مستعدی در سطح استان فارس داریم اما حمایت نمی شوند ضمن اینکه رقابت های ناسالمی نیز در این عرصه وجود دارد لذا لازم است در راستای اعتلای هنر استان مسئولان محترم این مشکلات را برطرف نمایند.

این بازیگری شیرازی مدت زمان ۱۴ سال است به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شده است  و سابقه حضور در ۱۶ تله فیلم و ۲ سریال نیز در کارنامه ی هنری اش دیده می شود.

گوهر غریبی گفت:آخرین سریالی که در آن نقش آفرینی کرده ام مجموعه تلویزیونی هلل یوس از مصطفی نامی است که بازیگرانی چون جواد زیتونی  نیز در آن حاضر هستند و بامید خدا در نوروز ۹۸ از تلویزیون پخش میشود.

 

فریده حاجیان جعفری هنرمند شیرازی:

از نقش همسرش در موفقیت های خود سخن گفت و بیان کرد:به تشویق استاد امین تارخ که اتقاقا یکی از اقوام خانوادگی ام است جذب بازیگری شدم و مهم ترین استادم این هنرمند فرهیخته است.

او گفت: در کودکی حایز مقام برتر تئاتر شده ام و خوشحالم که پس از سالها دوری تونسته ام به عرصه هنر بازگردم.

او میگوید: از این بابت خوشحال است و میخواهد بازیگری را جدی تر دنبال کند.

او بیش از ۵ سال وارد بازیگری شده و سابقه حضور در ۵ تله فیلم را دارد.

با تماشای فیلم و کتاب های بازیگری سعی میکنم به روز باشم، این گفته باور فریده حاجیان جعفری است…

او خاطرنشان ساخت: هیچ گاه برای ورود به عرصه هنر دیر نیست، هر چند دوران کودکی بهتر است. در این میان لازم است خانواده ها حمایت مناسبی از فرزندان شان داشته باشند چرا که نقش آنها بسیار با اهمیت است.

 

 

پیمان حسن زاده هنرمند ۲۵ ساله شیرازی:

مشکل اصلی بازیگری در شهرستان ها میدان ندادن به جوانان با استعداد و عدم بهره مناسب از تجربه پیشکسوتان است.

او اولین سریال حرفه ای خود را  نفوذ اثری از جواد شمقدری  عنوان میکند و میگوید:علی رویین نخستین استادم در بازیگری است و از تجربیات ایشان چیزهای زیادی آموخته ام.

او بیان داشت : به رغم داشتن کمبودهای فراوان و وجود برخی روابط ناسالم راه خودم را پیش میبرم و همواره  سعی میکنم بدون حاشیه  بازیگری را دنبال کنم.

حسن زاده معتقد است :استعداد بخشی از بازیگری است ضمن اینکه مطالعه؛ تجربه و تماشای فیلم هم از  جمله مولفه های اساسی در زندگی یک بازیگر بشمار میروند.

او گفت:معتقدم بازیگری انتها ندارد و هر لحظه می توان تجربه ی جدید کسب کرد و در سایه اعتماد به خود و خودباوری میتوان به  موفقیت رسید.

این هنرمند گفت:در فیلم رفاقت نقش اول را داشته ام و بواسطه آن دیده شدم در میان لازم میدانم از سازندگان این از جمله علی محمد طلایی و احمدرضا احمدیان اثر تشکر کنم.

فاطمه (لیلا پژمان) متولد ۱۳۵۳ شیراز که معلم دبستان نیز بوده است میگوید: در نوجوانی قاری قرآن بودم و به صورت جدی ۷ سال است بازیگری را دنبال میکنم..

سریال شبکه ۱۱، نمکستان، نیم دری  و رفاقت از  جمله آثار او بشمار میرود.

حضور در بیش از ۱۰ فیلم، دستیاری صحنه، نویسندگی وگویندگی نیز  به گفته این هنرمند در کارنامه ی او دیده میشود.

او بیان داشت:زندگی عرصه بازیگری هر یک از ماست و هر کسی تعریفی خاص از هنر دارد در این راستا کسی موفق می شود با که برنامه ریزی و پشتکار مسیر زندگی اش را دنبال کند..

او همچنین گفت:استعداد یک امر ذاتی است و چیزی نیست که با مدرک تحصیلی بدست آید

این گروه هنرمند شیرازی در یک روز پاییزی میزبان خبرنگار احوال نیوز بودند.

خبرنگار: روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x