آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

وضعیت بازنشستگان در طرح رتبه بندی معلمان/هنوز آیین‌نامه اجرایی رتبه بندی را ننوشته‌ایم و بعید است که بازنشستگان را تحت پوشش قرار دهد.

وضعیت بازنشستگان در طرح رتبه بندی معلمان /هنوز آیین‌نامه اجرایی رتبه بندی را ننوشته‌ایم و بعید است که بازنشستگان را تحت پوشش قرار دهد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز آیین‌نامه اجرایی رتبه بندی را ننوشته‌ایم و بعید است که بازنشستگان را تحت پوشش قرار دهد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره رتبه‌بندی بازنشستگان، اظهار کرد: هم اکنون طرح رتبه‌بندی را ننوشته‌ایم و بعد از تصویب لایحه‌ای که به مجلس می‌رود آیین نامه اجرایی آن نوشته می‌شود.

وی افزود: این آیین نامه به تصویب هیات وزیران می‌رسد و بعید می‌دانم از بازنشستگان مطلبی آورده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ارتقای وضعیت بازنشستگان دولت برنامه دارد که امیدواریم بخشی از نظر همکاران ما را هم تأمین کند.

بطحایی همچنین درباره حمایت از دانش‌آموزان نخبه عنوان کرد: برای شناسایی استعدادهای درخشان که صرفا تکیه بر حوزه علمی نیست و باید ساحت‌های کلی را مدنظر قرار داد و دانش‌آموزان نخبه را شناسایی کرد. کار خوبی در مرکز استعدادهای درخشان دنبال می‌شود تا یک نهاد غیردولتی شکل بگیرد و به آموزش‌وپرورش کمک کند و جنبه‌های مختلف استعدادهای دانش‌آموزان که دارای ویژگی‌های برتر هستند را شناسایی و پرورش دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x