اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین ماهی‌ دنیا

ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین ماهی‌ دنیا

پایگاه خبری احوال نیوز ، دیوماهی زگیل‌دار یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین ماهی‌های موجود در دریا است که در عمیق‌ترین بخش‌های دریا زندگی می‌کند و البته با نوری که بالای سر خودش روشن می‌کند،بیشتر شناخته می‌شود. دیو ماهی از این نور برای شکار استفاده می‌کند.
ماشای زیبایی‌های دریا و آبزیان موجود در آن همواره مورد استقبال و پسند اغلب افراد بوده است و خاطراتی لذت بخش و فراموش نشدنی برای آن‌ها رقم می‌زند.

وجود گونه‌‌‌‌های مختلف ماهیان با آن تصوری که ما از دریا و ماهی‌های کوچک و بزرگی که تا به حال دیده‌ایم داریم، خیلی متفاوت است و گاهی تماشای برخی از ماهی‌ها بیشتر ترسناک و وحشتناک است تا اینکه لذت بخش و دوست داشتنی باشد.

ماهی قرمزهایی که برای سفره هفت سین خریداری می‌کنیم و یا همان ماهی برای سبزی پلو با ماهی شب عید، شاید لذت بخش و دوست داشتنی باشند اما هستند ماهی‌هایی با ظاهر متفاوت و عجیب که بیشتر ترسناک و وحشتناک به چشم می‌آیند.

دیوماهی زگیل‌دار یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین ماهی‌های موجود در دریا است که در عمیق‌ترین بخش‌های دریا زندگی می‌کند و البته با نوری که بالای سر خودش روشن می‌کند،بیشتر شناخته می‌شود. دیو ماهی از این نور برای شکار استفاده می‌کند.

بدون تردید تماشای این نوع از ماهی از فاصله نزدیک ترسناک است و به هیچ عنوان لذت تماشای دیگر ماهیان را به افراد منتقل نمی‌کند.

عصر ایران

انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x