اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر

امیراحمد زندآور : در سازمان تاکسیرانی تجربه های گرانقدری وجود دارد که بنده از آن استفاده خواهم کرد.

امیراحمد زندآور : در سازمان تاکسیرانی تجربه های گرانقدری وجود دارد که بنده از آن استفاده خواهم کرد.

 

در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که در تاریخ ۹۷/۰۸/۲۷ برگزارشد؛ امیراحمد زندآور در نطق خود اظهار داشت:  در سازمان تاکسیرانی تجربه های گرانقدری وجود دارد که بنده از آن استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری احوال نیوز ، رییس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست با بیان آنکه سازمان تاکسیرانی سازمان حساس و دارای وجوه مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در حوزه حمل و نقل عمومی است ؛ توجه و حمایت از رانندگان تاکسی میتواند کلید حل بسیاری از مشکلات این حوزه باشد.

زندآور تصریح کرد: نکته حایز اهمیتی که اخیراً سازمان تاکسیرانی را با چالش مواجه کرده است مربوط به نصب سامانه هوشمند در تاکسیها بوده است.

وی با اشاره به آنکه دو هدف عمده کاهش حجم پول مبادله شده در بین افراد و گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیکی بین شهروندان مدنظر بوده است؛ گفت:  به دلیل مشکلات پیش آمده این سامانه در تاکسیها خاموش شده و موضوع به شکلی زشت رها شده است که  منجر به واکنش منفی رانندگان شده است و لازم است موضوع با درایت بررسی گردد.

زندآور بیان کرد: شاید هزینه هایی که رانندگان بابت نصب چنین سامانه ای پرداخت کردند مجدداً به آنها برگشت داده شود؛ که علاوه بر آن نیز لازم است ارتقاء تعداد ناوگان تاکسیرانی ، نوسازی تاکسی های فرسوده ، تامین سوخت،  افزایش جایگاه CNG و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی تاکسیرانان که از جمله مسائل بسیار مهم است با کمک نخبگان و همه ارگانها و سازمان ها علی الخصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر حل شود

فاطمه مستغنی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x