اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

افزایش تلفات آتش‏‌سوزی کالیفرنیا/ ۷۱ کشته و هزار مفقودالاثر

آتش در ایالت کالیفرنیای آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد تا آنجا که شمار کشته‎شدگان به ۷۱ نفر رسیده و مفقود الاثر‌ها نیز بیش از یک هزار نفر اعلام شده‎اند.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری احوال نیوز ، از خبرگزاری دانشجو به نقل از بی‌بی‌سی، مقامات رسمی ایالت کالیفرنیای آمریکا شمار افراد مفقود الاثر در آتش‌سوزی این ایالات را بیش از ۱۰۰۰ نفر اعلام کردند حال آنکه تازه‌ترین آمار از تعداد کشته‌شدگان نیز بالغ بر ۷۱ نفر است.

شمار قربانیان آتش‌سوزی هر روز افزایش می‌یابد و لیستی که از تعداد مفقودین و کشته‌شدگان ارائه می‌شود؛ متغیر است.

این درحالی است که با توجه به افزایش تعداد مفقود الاثر‌ها از ۶۳۱ نفر به هزار و ۱۱ نفر در عرض ۲۴ ساعت، احتمال بی‌دقتی یا تکرار اسامی وجود دارد.

حریق که حدود ۹ روز پیش آغاز شد، ۵۷ هزار هکتار از جمله بخش بزرگی از شهر «پارادایس» که محل سکونت ۲۷ هزار نفر است را ویران کرده است.

از آتش سوزی موسوم به «کمپ فایر» در جنگل‌های کالیفرنیا، به عنوان مخرب‌ترین و مهلک‌ترین آتش سوزی در تاریخ این ایالت نام برده می‌شود.

حدود ۱۲هزار ساختمان در این آتش سوزی از بین رفته اند.

همچنین آتش سوزی‌های دیگری هم اکنون در این ایالت جریان دارد و مقام‌ها در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه هشدار دادند که خطر بروز آتش سوزی‌های تازه زیاد است.

جمعیت ۴۰ میلیونی این ایالت هم از دلایل بالا بودن آمار کشته‌ها است. این رقم تقریبا دو برابر جمعیت در دهه ۱۹۷۰ است و مردم بیش از گذشته در نواحی جنگلی سکونت می‌کنند که هم باعث آتش سوزی‌های بیشتر می‌شود و هم جان افراد بیشتری را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x