اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حوادث شرق شمال غرب گلستان مرکزی

جزئیات تصادف وزیر کار و همراهانش/ نوربخش و تاج‌الدینی جان خود را از دست دادند

پایگاه خبری احوال نیوز،  در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با معاون امور حقوقی و پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه رانندگی در گرگان جان باختند.

تصادف و همراهن

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از ایسنا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حادثه رانندگی ساعتی پیش در گرگان، سید تقی نوربخش­ ­معاون وزیرکار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی این سازمان و یکی دیگر از همراهان وزیر تعاون صدمه جدی دیدند که در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شدند، اما متاسفانه آقایان نوربخش و تاج الدین بر اثر شدت جراحات جان باختند.

تصادف و همراهن

این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است. در این حادثه کامیون حمل سوخت با خودروی سواری فوت شدگان و مصدومان برخورد کرد.

تصادف و همراهن

محمد شریعتمداری وزیر کار و استاندار گلستان با حضور در بیمارستان حکیم جرجانی پیگیر روند درمانی مصدومان حادثه رانندگی بودند.

تصادف و همراهن

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

نوربخش – رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین – معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف – مدیر کل اموراستان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم بودند که دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین از این حادثه جان سالم به در نبرده و در بیمارستان فوت کردند.

در حالی که برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که محمد شریعتمداری دچار سانحه رانندگی شده، پیگیری خبرنگار ایسنا حاکی است که خودروی وزیر کار دچار سانحه نشده و شریعتمداری و مناف هاشمی، استاندار گلستان در سلامت کامل هستند اما خودروی همراه این هیات که نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی در آن حضور داشته دچار حادثه شده و او به بیمارستان منتقل شده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای بازدید از چند پروژه استانی به گلستان سفر کرده بود. ادامه دارد…

تصادف شریعتمداری

در این سانحه تاج الدینی مدیرکل امور حقوق و پارلمانی مجلس، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصدوم شدند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

اطلاعات به دست آمده از سانحه رانندگی بازدید مدیران حاکی از آن است که دکتر سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی دچار صدمه گردیده و جهت انجام عملیات درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x